L'Ajuntament amb l'objectiu de facilitar l'activitat empresarial, ha posat en marxa un nou canal únic virtual per les empreses i emprenedors dins la seu electrònica municipal disponible les 24 hores i els 365 dies de l'any en compliment de la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica i de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques per la gestió totalment per mitjans electrònics.
A través del registre telemàtic municipal es poden realitzar els tràmits següents:
Per qualsevol consulta o incidència ho pot fer aquí.
L'empresa també té disponible l'accés a un portal personalitzat on podrà consultar les dades identificatives (raó social, adreça fiscal, contactes, ...), tràmits presentats, escrits de comunicacions de l'ajuntament a l'empresa, deutes pendents, estat dels seus expedients, ...
També trobarà tota la informació dels tràmits disponibles així com altre informació d'interès al canal empresa de la generalitat.
Pot consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina.