Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Sistemes d'identificacio digitals admesos

Certificats digitals emprats:

En aquesta Seu Electrònica s'utilitzen certificats emesos per l'Agència Catalana de Certificació, amb les següents finalitats:

Identificar i garantir la comunicació segura amb la seu electrònica: Certificat de Seu Electrònica *

Identificar i autenticar l'exercici de la competència en l'actuació administrativa automatitzada: Certificat de segell d'òrgan.


Sistema d'identificació i firma admesos:

L'Ajuntament de Reus admetrà els sistemes d'identificació basats en certificats reconeguts i qualificats i de firma electrònica reconeguda i qualificada que siguin conformes a l'establert en la Llei 59/2003 de 19 de desembre de signatura electrònica i que siguin admesos i validats per la llista de confian¿a de prestadors de serveis de certificació que validi el Consorci Administració Oberta de Catalunya  de conformitat amb els articles 9 i 10 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment  Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Quin tipus d'identitat digital necessito per fer un tràmit telemàtic?

Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat