Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Alta a la base de dades de persones

Donar-se d'alta a la base de dades de l'Ajuntament de Reus per a poder fer tràmits telemàtics



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

La base de dades de persones de l’Ajuntament de Reus és un fitxer on hi figuren tant les persones físiques empadronades al municipi com les persones físiques o jurídiques que hi tenen alguna relació.

Igualment, quan una persona física (o jurídica, a través de qui la representa) fa un tràmit o una gestió a l’Ajuntament de Reus queda incorporada, si no ho estava, en aquest fitxer.

La incorporació d’aquestes dades, o la seva actualització, la fa internament la persona que us atén quan feu qualsevol gestió.

En els tràmits telemàtics, però, les sol·licituds es registren d’entrada de manera automàtica, sense intervenció de cap tramitador/a. És per això que, quan en un tràmit telemàtic se us indiqui que NO figureu a la base de dades municipal de persones, tingueu en compte que és necessari que primer féu aquest tràmit telemàtic de donar-vos d’alta en aquest fitxer si voleu continuar tramitant de manera telemàtica d’acord al reglament municipal de registre electrònic

D’acord amb la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades personals que es demanen en els diferents impresos que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania, s’inclouen en aquest  fitxer, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Reus.

La finalitat de la recollida de les dades és la gestió de les sol·licituds i el destinatari de la informació és l’Ajuntament de Reus.

Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades, adreçant-vos a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Reus, a la plaça Mercadal, 1.

 

Requeriments tècnics:

Pot consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 



Quin és el temps de tramitació?

L’alta a la base de dades es realitza de manera immediata.



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Departament responsable

  • OAC - Oficina d'atenció ciutadana


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat