Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Alta a la base de dades de persones

Donar-se d'alta a la base de dades de l'Ajuntament de Reus per a poder fer tràmits telemàtics

qrcodetelemàtic reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho fer-ho inscrivint la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

La base de dades de persones de l’Ajuntament de Reus és un fitxer on hi figuren tant les persones físiques empadronades al municipi com les persones físiques o jurídiques que hi tenen alguna relació.

Igualment, quan una persona física (o jurídica, a través de qui la representa) fa un tràmit o una gestió a l’Ajuntament de Reus queda incorporada, si no ho estava, en aquest fitxer.

La incorporació d’aquestes dades, o la seva actualització, la fa internament la persona que us atén quan feu qualsevol gestió.

En els tràmits telemàtics, però, les sol·licituds es registren d’entrada de manera automàtica, sense intervenció de cap tramitador/a. És per això que, quan en un tràmit telemàtic se us indiqui que NO figureu a la base de dades municipal de persones, tingueu en compte que és necessari que primer féu aquest tràmit telemàtic de donar-vos d’alta en aquest fitxer si voleu continuar tramitant de manera telemàtica d’acord al reglament municipal de registre electrònic

A destacar:

Quan realitzeu el tràmit és molt important que les dades introduides coincideixin exactament amb el vostre document indentificatiu, tot amb majúscules i sense accents i seguint les indicacions dels camps que us ho demanen. Només d'aquesta manera evitareu duplicitats i podreu relacionar-vos telemàticament amb l'Ajuntament i sense errades identificatives o duplicitats.

D’acord amb el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes que es demanen en els diferents impresos que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania, s’inclouen en aquest  fitxer, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Reus.

La finalitat de la recollida de les dades és la gestió de les sol·licituds i el destinatari de la informació és l’Ajuntament de Reus.

Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades, adreçant-vos a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Reus, a la plaça Mercadal, 1.

 

Requeriments tècnics:

Pot consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quin és el temps de tramitació?

L’alta a la base de dades es realitza de manera immediata.

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • OAC - Oficina d'atenció ciutadana



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració