Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Alta a la base de dades de persones

Donar-se d'alta a la base de dades de l'Ajuntament de Reus per a poder fer tràmits telemàtics



¿Como puedo tramitarlo?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detalle del trámite

La base de dades de persones de l’Ajuntament de Reus és un fitxer on hi figuren tant les persones físiques empadronades al municipi com les persones físiques o jurídiques que hi tenen alguna relació.

Igualment, quan una persona física (o jurídica, a través de qui la representa) fa un tràmit o una gestió a l’Ajuntament de Reus queda incorporada, si no ho estava, en aquest fitxer.

La incorporació d’aquestes dades, o la seva actualització, la fa internament la persona que us atén quan feu qualsevol gestió.

En els tràmits telemàtics, però, les sol·licituds es registren d’entrada de manera automàtica, sense intervenció de cap tramitador/a. És per això que, quan en un tràmit telemàtic se us indiqui que NO figureu a la base de dades municipal de persones, tingueu en compte que és necessari que primer féu aquest tràmit telemàtic de donar-vos d’alta en aquest fitxer si voleu continuar tramitant de manera telemàtica d’acord al reglament municipal de registre electrònic

D’acord amb la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades personals que es demanen en els diferents impresos que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania, s’inclouen en aquest  fitxer, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Reus.

La finalitat de la recollida de les dades és la gestió de les sol·licituds i el destinatari de la informació és l’Ajuntament de Reus.

Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades, adreçant-vos a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Reus, a la plaça Mercadal, 1.

 

Requeriments tècnics:

Pot consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 



¿Cuál es el tiempo de tramitación?

L’alta a la base de dades es realitza de manera immediata.



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  


Departamento responsable

  • OAC - Oficina d'atenció ciutadana


¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat