Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Alta a la base de dades de persones

Donar-se d'alta a la base de dades de l'Ajuntament de Reus per a poder fer tràmits telemàtics

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando inscribiendo la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

La base de dades de persones de l’Ajuntament de Reus és un fitxer on hi figuren tant les persones físiques empadronades al municipi com les persones físiques o jurídiques que hi tenen alguna relació.

Igualment, quan una persona física (o jurídica, a través de qui la representa) fa un tràmit o una gestió a l’Ajuntament de Reus queda incorporada, si no ho estava, en aquest fitxer.

La incorporació d’aquestes dades, o la seva actualització, la fa internament la persona que us atén quan feu qualsevol gestió.

En els tràmits telemàtics, però, les sol·licituds es registren d’entrada de manera automàtica, sense intervenció de cap tramitador/a. És per això que, quan en un tràmit telemàtic se us indiqui que NO figureu a la base de dades municipal de persones, tingueu en compte que és necessari que primer féu aquest tràmit telemàtic de donar-vos d’alta en aquest fitxer si voleu continuar tramitant de manera telemàtica d’acord al reglament municipal de registre electrònic

A destacar:

Quan realitzeu el tràmit és molt important que les dades introduides coincideixin exactament amb el vostre document indentificatiu, tot amb majúscules i sense accents i seguint les indicacions dels camps que us ho demanen. Només d'aquesta manera evitareu duplicitats i podreu relacionar-vos telemàticament amb l'Ajuntament i sense errades identificatives o duplicitats.

D’acord amb el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes que es demanen en els diferents impresos que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania, s’inclouen en aquest  fitxer, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Reus.

La finalitat de la recollida de les dades és la gestió de les sol·licituds i el destinatari de la informació és l’Ajuntament de Reus.

Podreu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades, adreçant-vos a l’Oficina d’Atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Reus, a la plaça Mercadal, 1.

 

Requeriments tècnics:

Pot consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

L’alta a la base de dades es realitza de manera immediata.

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • OAC - Oficina d'atenció ciutadana



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración