Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

LLicència ambiental annex II, segons LLei 20/2009

Sol·licitar llicència ambiental per exercir una activitats inclosa en l'annex II de la LLei 20/2009



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)
            


Detall del tràmit

Per poder obtenir la llicència ambiental de l’activitat o activitats incloses a l’annex II de la LLei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
 
Descripció del tràmit:
La sol·licitud de llicència ambiental se sotmet als tràmits següents (art.37)
a) Verificació formal de la documentació presentada.
b) Anàlisis de la suficiència i la idoneïtat del projecte bàsic amb estudi ambiental
c) Informació pública i veïnal
d) Informes preceptius
e) Proposta de resolució
f) Tràmit d’audiència
g) Resolució
h) Notificació i comunicació
 
Quina documentació he de presentar?
Sol·licitud de llicència ambiental
-          Informe urbanístic que acrediti la compatibilitat de l’activitat amb el planejament urbanístic (potestatiu).
-          Projecte bàsic amb estudi ambiental, signat pel personal tècnic competent i visat pel col•legi professional corresponent, o projecte tècnic signat pel tècnic/a competent sense visar acompanyat de la declaració jurada. S’haurà de presentar per triplicat l’exemplar en suport paper i en suport informàtic en format PDF. Els plànols hauran de ser com a màxim de mida A3 i escala 1:200.
-          Designació del personal tècnic responsable d’executar el projecte.
-          Declaració de les dades que, segons la persona sol·licitant, gaudeixen de confidencialitat, d’acord amb la legislació.
-          Qualsevol altre documentació que es determini per reglament o que sigui exigible per la legislació ambiental aplicable a l’activitat.
-          Pla de dejeccions ramaderes, en el cas d’activitats de l’apartat 11.- activitats agroindustrials i ramaderes, de l’annex II de la Llei 20/2009.
 

 



Quant costa fer el tràmit?



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Activitats


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat