Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Llicència ambiental annex II, segons LLei 20/2009

Sol·licitar llicència ambiental per exercir una activitats inclosa en l'annex II de la LLei 20/2009

informatiuinformativo
Per poder obtenir la llicència ambiental de l’activitat o activitats incloses a l’annex II de la LLei 20/2009 de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
 
Descripció del tràmit:
La sol·licitud de llicència ambiental se sotmet als tràmits següents (art.37)
a) Verificació formal de la documentació presentada.
b) Anàlisis de la suficiència i la idoneïtat del projecte bàsic amb estudi ambiental
c) Informació pública i veïnal
d) Informes preceptius
e) Proposta de resolució
f) Tràmit d’audiència
g) Resolució
h) Notificació i comunicació

Temporalment, t’hauràs de posar en contacte amb la nostra Oficina Tècnica Empresarial a [email protected] per a demanar la liquidació de les taxes.

Un cop disposis de tota la documentació necessària, l’hauràs de presentar amb la nostra sol•licitud general

 
Quina documentació he de presentar?
Sol·licitud de llicència ambiental
-          Informe urbanístic que acrediti la compatibilitat de l’activitat amb el planejament urbanístic (potestatiu).
-          Projecte bàsic amb estudi ambiental, signat pel personal tècnic competent i visat pel col•legi professional corresponent, o projecte tècnic signat pel tècnic/a competent sense visar acompanyat de la declaració jurada. S’haurà de presentar per triplicat l’exemplar en suport paper i en suport informàtic en format PDF. Els plànols hauran de ser com a màxim de mida A3 i escala 1:200.
-          Designació del personal tècnic responsable d’executar el projecte.
-          Declaració de les dades que, segons la persona sol·licitant, gaudeixen de confidencialitat, d’acord amb la legislació.
-          Qualsevol altre documentació que es determini per reglament o que sigui exigible per la legislació ambiental aplicable a l’activitat.
-          Pla de dejeccions ramaderes, en el cas d’activitats de l’apartat 11.- activitats agroindustrials i ramaderes, de l’annex II de la Llei 20/2009.
 
 
 
 

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Activitats



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración