Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Informe de prevenció d'incendis per activitats en règim de comunicació prèvia

Document per poder sol•licitar la persona interessada a bombers



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital      Tramitar telemàticament      Guia de requeriments tècnics i FAQs




Detall del tràmit

Aquest document s’ha de presentar davant l’Ajuntament com a pas previ i necessari abans de poder aportar tota la documentació necessària en activitats subjectes al règim de comunicació prèvia i sempre que l’activitat requereixi aquest informe, tot d’acord amb el que disposa la Llei 20/2009 de 4 de desembre de prevenció i control ambiental de les activitats.

Davant la presentació d’aquest document per part de la persona interessada, l’Ajuntament ho trametrà a l’organisme competent, qui una vegada resol contestarà directament a l’Ajuntament.

 L’Ajuntament farà trasllat d’aquest document a la persona interessada perquè pugui incorporar-lo com a document adjunt en la presentació de la comunicació prèvia d’activitats davant l’Ajuntament.
 

Per informar-se del contingut de la documentació tècnica i els impresos que l’acompanyen: formulari SP01 i SP02 veure aquest l’enllaç de la web Generalitat de Catalunya
 

Nota destacada referents a la presentació de sol•licituds:
Per a la presentació de sol•licituds de manera presencial cal que demani cita prèvia pel qualsevol dels següents canals
- Trucant al telèfon 977.010.010 (marcar opció 2 – cites prèvies -)
- Per internet a travès del següent enllaç CITA PRÈVIA



Quant costa fer el tràmit?



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Activitats


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:

Li recordem que qualsevol tràmit presencial en les oficines municipals és necessari prèviament sol·licitar cita prèvia.



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat