Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Informe de prevenció d'incendis per activitats en règim de comunicació prèvia

Document per poder sol•licitar la persona interessada a bombers



¿Como puedo tramitarlo?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detalle del trámite

Aquest document s’ha de presentar davant l’Ajuntament com a pas previ i necessari abans de poder aportar tota la documentació necessària en activitats subjectes al règim de comunicació prèvia i sempre que l’activitat requereixi aquest informe, tot d’acord amb el que disposa la Llei 20/2009 de 4 de desembre de prevenció i control ambiental de les activitats.

Davant la presentació d’aquest document per part de la persona interessada, l’Ajuntament ho trametrà a l’organisme competent, qui una vegada resol contestarà directament a l’Ajuntament.

 L’Ajuntament farà trasllat d’aquest document a la persona interessada perquè pugui incorporar-lo com a document adjunt en la presentació de la comunicació prèvia d’activitats davant l’Ajuntament.
 

Per informar-se del contingut de la documentació tècnica i els impresos que l’acompanyen: formulari SP01 i SP02 veure aquest l’enllaç de la web Generalitat de Catalunya
 

Nota destacada referents a la presentació de sol•licituds:
Per a la presentació de sol•licituds de manera presencial cal que demani cita prèvia pel qualsevol dels següents canals
- Trucant al telèfon 977.010.010 (marcar opció 2 – cites prèvies -)
- Per internet a travès del següent enllaç CITA PRÈVIA



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Activitats


Trámites vinculados



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat