Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Conèixer la normativa lingüística vigent a Catalunya a l'hora d'obrir un negoci o una empresa
informatiuLa Llei de política lingüística i la Llei 22/2010, de 20 de juliol, del Codi de consum de Catalunya estableixen una sèrie de requisits en matèria de llengua.
En resum, les persones consumidores tenen dret a rebre, com a mínim en català, la documentació comercial, les invitacions a comprar, la retolació i la cartelleria. A més, tenen dret a ser ateses oralment en la llengua oficial que escullin, és a dir, en català, castellà o aranès. Això vol dir que quan una persona consumidora s’adreça oralment a un altre interlocutor en el marc d’una relació de consum ho podrà fer en la llengua oficial que desitgi emprar, sense cap tipus de limitació.
Si tens dubtes lingüístics o necessites revisar o traduir un rètol o qualsevol altra documentació, pots adreçar-te al Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura, per correu electrònic (assessoramentreus@cpnl.cat) o per telèfon (977 12 88 61).
Per sol•licitar el servei de revisió o traducció del Centre de Normalització Lingüística de l’Àrea de Reus Miquel Ventura, només has de comunicar alguna dada de contacte i adjuntar el text que vols revisar o traduir.
Per a més informació consulta la Breu Guia per regentar un negoci o empresa a Catalunya d’acord amb la normativa lingüística.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració