Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Volant d'empadronament

Document informatiu que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona.



¿Como puedo tramitarlo?

Telemàtic amb identitat digital
      
Carpeta Ciutadana
      
Telèfon: 010 (des de fix de Reus) o 977.010.010 (fora de Reus o mòbil)



Detalle del trámite

És el document que acredita de forma individual o de tota la unitat familiar l’empadronament de les persones en l’habitatge. S’utilitza per acreditar la residència davant qualsevol organisme públic, empresa o jutjat.

Quan una administració demani a la persona interessada l’aportació del document acreditatiu de l’empadronament, en aplicació de l’art. 28 de la Llei 39/2015, els interessats tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l’Administració actuant o que hagin estat elaborats per qualsevol altra administració. L’Administració actuant podrà consultar o recavar aquests documents a excepció que la persona interessada s’hi hagués oposat.

L’acreditació d’aquesta condició per mitjà del volant d’empaddronament correspondrà únicament al temps inscrit en el padró municipal a la ciutat de Reus  i la validesa d’aquest document és de 3 mesos des de la data d’expedició.

Aquesta acreditació només podrà expedir-se si la persona està o ha estat empadronada a la ciutat de Reus, no abans d’inscriure’s.
 

Informació sobre els canals de tramitació:

  • Telemàtic i carpeta ciutadana: Si la tramitació es sol•licita per internet el volant s’obté de forma immediata, si no existeix cap incidència en el full paronal. Cal disposar de certificat digital.

    Si no disposeu de certificat digital, vegeu Sol·licitud IDCAT mòbil , és molt fàcil

    Vegeu també el vídeo explicatiu.

  • Telefònica: Si la tramitació es sol·licita per telèfon el volant s’obté a través del correu electrònic si aquest consta en la base de dades de la persona interessada.
  • Presencialment l’obtenció és al moment prèvia identificació de la persona interessada. Aquest canal actualment està restringit a casos excepcionals. prèvia valoració de l’equip d’atenció telefònica.

 



¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Immediat



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuït  


Especificaciones técnicas de los documentos enviados telemáticamente

Los documentos enviados telemáticamente por los interesados ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • Població


Trámites vinculados



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat