Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Volant d'empadronament

Document informatiu que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona.

qrcodetelemático envelopecarpeta mobile-alttelefónico reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Carpeta ciutadana.

Telefònic

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Telèfon: 010 (des de fix de Reus) o 977.010.010 (fora de Reus o mòbil)

És el document que acredita de forma individual o de tota la unitat familiar l’empadronament de les persones en l’habitatge. S’utilitza per acreditar la residència davant qualsevol organisme públic, empresa o jutjat.

Quan una administració demani a la persona interessada l’aportació del document acreditatiu de l’empadronament, en aplicació de l’art. 28 de la Llei 39/2015, els interessats tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l’Administració actuant o que hagin estat elaborats per qualsevol altra administració. L’Administració actuant podrà consultar o recavar aquests documents a excepció que la persona interessada s’hi hagués oposat.

L’acreditació d’aquesta condició per mitjà del volant d’empadronament correspondrà únicament al temps inscrit en el padró municipal a la ciutat de Reus  i la validesa d’aquest document és de 3 mesos des de la data d’expedició.

Aquesta acreditació només podrà expedir-se si la persona està o ha estat empadronada a la ciutat de Reus, no abans d’inscriure’s.
 

Informació sobre els canals de tramitació:

             L’AJUNTAMENT FA UN PAS ENDAVANT EN L’ATENCIÓ SENSE DESPLAÇAMENT

  • Telemàtic i carpeta ciutadana: Si la tramitació es sol•licita per internet el volant s’obté de forma immediata, si no existeix cap incidència en el full padronal. Cal disposar de certificat digital.

    Si no disposeu de certificat digital, vegeu Sol·licitud IDCAT mòbil , és molt fàcil

    Vegeu també el vídeo explicatiu.

  • Telefònica, trucant al telèfon 977.010.010 i marcar opció 2: Si la tramitació es sol·licita per telèfon el volant s’obté de forma immediata a través del correu electrònic quet consta en la base de dades de la persona interessada, si no hi consta cap correu electrònic a la base de dades de la persona, el volant s’envia per correu postal al domicili on hi consta la persona interessada empadronada.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Immediat

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración