Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Volant d'empadronament

Document informatiu que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona.



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital      Tramitar telemàticament      Guia de requeriments tècnics i FAQs

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia




Detall del tràmit

És un document informatiu emès per l’Ajuntament que serveix per acreditar en les tramitacions de procediments administratus la residència i domicili habitual  d’una persona tal i com consta al Padró Municipal d’Habitants de la ciutat de Reus.

En aplicació de l’epígraf 8.1.1 de les  Instruccions Tècniques als Ajuntaments sobre gestió del Padró Municipal, els volants i certificats d’empadronament que siguin sol·licitats per mitjans electrònics quedaran restringits a l’interessat que fa la sol·licitud. Es per aquest motiu que per mitjans electrònics només es pot sol·licitar el volant d’empadronament individual i si es vol un de tota la unitat familiar s’ha de demanar a les oficines presencials d’atenció al ciutadà.



Quin és el temps de tramitació?

Immediat



Quant costa fer el tràmit?

  • -gratuït  


Quina documentació he de presentar?

  • Telemàticament: disposar de certificat digital.

Si no disposeu de certificat digital, vegeu Sol·licitud de certificat idCAT  

  • Presencialment: DNI, NIE i/o passaport original

  • Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.


Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat