Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Volant d'empadronament

Document informatiu que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona.

qrcodetelemàtic envelopeCarpeta mobile-alttelefònic reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Carpeta ciutadana.

Telefònic

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Telèfon: 010 (des de fix de Reus) o 977.010.010 (fora de Reus o mòbil)

És el document que acredita de forma individual o de tota la unitat familiar l’empadronament de les persones en l’habitatge. S’utilitza per acreditar la residència davant qualsevol organisme públic, empresa o jutjat.

Quan una administració demani a la persona interessada l’aportació del document acreditatiu de l’empadronament, en aplicació de l’art. 28 de la Llei 39/2015, els interessats tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l’Administració actuant o que hagin estat elaborats per qualsevol altra administració. L’Administració actuant podrà consultar o recavar aquests documents a excepció que la persona interessada s’hi hagués oposat.

L’acreditació d’aquesta condició per mitjà del volant d’empadronament correspondrà únicament al temps inscrit en el padró municipal a la ciutat de Reus  i la validesa d’aquest document és de 3 mesos des de la data d’expedició.

Aquesta acreditació només podrà expedir-se si la persona està o ha estat empadronada a la ciutat de Reus, no abans d’inscriure’s.
 

Informació sobre els canals de tramitació:

             L’AJUNTAMENT FA UN PAS ENDAVANT EN L’ATENCIÓ SENSE DESPLAÇAMENT

  • Telemàtic i carpeta ciutadana: Si la tramitació es sol•licita per internet el volant s’obté de forma immediata, si no existeix cap incidència en el full padronal. Cal disposar de certificat digital.

    Si no disposeu de certificat digital, vegeu Sol·licitud IDCAT mòbil , és molt fàcil

    Vegeu també el vídeo explicatiu.

  • Telefònica, trucant al telèfon 977.010.010 i marcar opció 2: Si la tramitació es sol·licita per telèfon el volant s’obté de forma immediata a través del correu electrònic quet consta en la base de dades de la persona interessada, si no hi consta cap correu electrònic a la base de dades de la persona, el volant s’envia per correu postal al domicili on hi consta la persona interessada empadronada.

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -gratuït  

Quin és el temps de tramitació?

Immediat

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració