Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Petició d'identitat digital avançada emesa per l'Agència catalana de certificació
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
El model català d’administració electrònica vol facilitar les relacions amb els ciutadans i oferir una visió integrada de totes les administracions. Per això posa a disposició els certificats digitals idCAT i de l’idCAT Mòbil.
Amb el certificat digital idCAT podem operar amb l’Administració i assegurar la integritat i la confidencialitat de les dades que es trameten: signar formularis i també correus i altres documents electrònics. Per fer tràmits menys complexos, podem identificar-nos amb l’idCAT Mòbil, un servei d’identificació basat en el lliurament d’una contrasenya d’un sol ús a un telèfon mòbil.
Tant amb l’idCAT Certificat com amb l’idCAT Mòbil es poden realitzar tràmits amb l’Ajuntament de Reus i accedir a la carpeta ciutadana, l’espai que recull informació del ciutadà i algunes de les gestions que el ciutadà pot fer amb l’Ajuntament.
En els enllaços s’expliquen els avantatges i beneficis de disposar de l’idCAT Certificat o de l’idCAT Mòbil, i com obtenir-los
Immediat
Original i fotocòpia del document identificatiu (DNI, NIE o passaport)
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.