Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
La Seu electrònica és el lloc web que l’Ajuntament de Reus posa a disposició de ciutadania, empreses i entitats per accedir a la informació pública, als serveis i als tràmits municipals a través de internet.
A qui està dirigida?
A les persones físiques, jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria i al personal de l’Administració Pública.
Per accedir, cal identificar-se prèviament de manera segura i fiable, a través de l’idCat Mòbil o Cl@ve PIN. Si no en tens, t’expliquem com aconseguir fàcilment l’idCat Mòbil.
També són vàlids altres sistemes d'identificació i certificats digitals sempre que estiguin reconeguts pel Consorci Administració Oberta de Catalunya, d’acord amb la normativa vigent.
Per més informació consulta els tipus de certificats i identitats digitals suportats
La documentació es lliura en format PDF (es recomana tenir instal·lat Adobe Reader)
En el cas de tramitació telemàtica i per tal de facilitar la integració dels sistemes d'informació i validar la informació de caràcter personal, la persona interessada haurà d'estar registrada en la base de dades municipal de persones. En el cas que la persona interessada no hi consti, caldrà que prèviament, realitzi un tràmit d'acreditació i alta en la base de dades municipal de persones que podrà fer també per mitjans electrònics.
Es recomana usar els navegadors Firefox i Chrome en la seva última versió i tenir el sistema operatiu i antivirus del seu dispositiu actualitzat.
Per més informació consulta la guia de requeriments tècnics i FAQs
Consulta també les especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament.