Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Baixa al Registre Municipal d'Entitats

Comunicació de baixa de la Inscripció en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes ( RMEC )

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

El Registre Municipal d’entitats ciutadanes té per objecte fomentar l’associacionisme i la participació en el municipi de les entitats que, sense ànim de lucre, representin interessos socials d’àmbit general o sectorial.

Només les associacions que estiguin inscrites en el Registre Municipal d’entitats podran exercir els drets que la Llei i el Reglament del Registre reconeixen a les associacions ciutadanes.

 

Procediment de baixa en el registre:

Es podrà comunicar la baixa de la inscripció en el registre municipal;  es farà a sol·licitud de les entitats interessades mitjançant un imprès normalitzat i hauran d’anar acompanyades d’un certificat d’acord de baixa de l’entitat.

 

Conformació del Registre:

El Registre Municipal d’entitats ciutadanes estarà compost d’un fitxer que contindrà les dades esmentades, llurs corresponents modificacions i una relació dels ajuts municipals que s’atorguin a cada entitat.

Les dades contingudes en el Registre Municipal d’entitats ciutadanes que no afectin la intimitat de les persones seran públiques.

 

Regulació:

Està regulat pel Reglament del Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes.

 

 

¿Qué documentación debo presentar?


Certificat del secretari de l’entitat on consti la data de l’acord de dissolució de l’entitat o bé, la baixa en el registre d’àmbit superior on estava registrada l’entitat.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • Regidoria de Relacions Cíutadanes



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración