Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Baixa al Registre Municipal d'Entitats

Comunicació de baixa de la Inscripció en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes ( RMEC )

qrcodetelemàtic reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

El Registre Municipal d’entitats ciutadanes té per objecte fomentar l’associacionisme i la participació en el municipi de les entitats que, sense ànim de lucre, representin interessos socials d’àmbit general o sectorial.

Només les associacions que estiguin inscrites en el Registre Municipal d’entitats podran exercir els drets que la Llei i el Reglament del Registre reconeixen a les associacions ciutadanes.
 
Procediment de baixa en el registre:
Es podrà comunicar la baixa de la inscripció en el registre municipal;  es farà a sol·licitud de les entitats interessades mitjançant un imprès normalitzat i hauran d’anar acompanyades d’un certificat d’acord de baixa de l’entitat.
 
Conformació del Registre:
El Registre Municipal d’entitats ciutadanes estarà compost d’un fitxer que contindrà les dades esmentades, llurs corresponents modificacions i una relació dels ajuts municipals que s’atorguin a cada entitat.
Les dades contingudes en el Registre Municipal d’entitats ciutadanes que no afectin la intimitat de les persones seran públiques.
 
Regulació:
Està regulat pel Reglament del Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes.

 

 

Quina documentació he de presentar?


Certificat del secretari de l’entitat on consti la data de l’acord de dissolució de l’entitat o bé, la baixa en el registre d’àmbit superior on estava registrada l’entitat.



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Regidoria de Relacions cíviques



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració