Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Ajuntament de Reus

Subvenciones para el fomento del asociac y desarollo del movimiento vecinal - Línea 2: Funcionamiento, mantenimiento y mejora del local social

Estas bases tienen por objeto estructurar y fijar los criterios y el procedimiento para la concesión de subvenciones que otorga el Ayuntamiento de Reus para el fomento del asociacionismo y el desarrollo de proyectos de movimiento vecinal en la ciudad de Reus.Convocatoria anticipada 2025. Línea 2

informatiuinformativo

Previsión plazo inscripción / presentación

Del 28/01/2025  hasta el 17/02/2025

PENDENT DE PUBLICACIÓ convocàtoria 2025

 

 

Informació referent a la convocatòria 2024.

Es convoquen subvencions per al foment de l’associacionisme i el desenvolupament de projectes de moviment veïnal, i exclusivament la Línia 2: de funcionament, manteniment i millora del local social.

Podran ser destinataris d’aquestes subvencions:
Les associacions de veïns i veïnes, que presentin projectes de funcionament, manteniment i/o millora de local social on es realitzin activitats d’interès social i en benefici de la comunitat, de conformitat amb la línia 2 de funcionament, manteniment i millora del local social.

La mera presentació d’una sol·licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.

    Bases aprovades per la Junta de Govern Local el dia 05/03/2021 i publicades al BOPT de data 21/04/2021.
    Anunci convocatòria 2025 publicat al BOPT de data (pendent de publicació)

Nota destacada
 De conformitat amb l’art. 14 de la Llei 39/2915, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, al ser un tràmit adreçat a persones jurídiques el canal de tramitació és per mitjans electrònics

  US POT INTERESSAR: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

 

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

¿Qué documentación debo presentar?

Cal adjuntar l’annex I i l’annex II degudament emplenats. Li recomanem descarregar-los previament i ternir-los preparats en format pdf, en el moment d’iniciar el tràmit.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración