Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Autorització per a menors d'edat

Autorització per alta / canvi d'empadronament de menors d'edat



¿Como puedo tramitarlo?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detalle del trámite

Document en què el pare, mare o tutor legal del menor autoritza a que el seu fill/a visqui en una altra adreça.
 
Els documents d’alta d’empadronament o canvi de domicili dels menors han de ser signats per ambdós progenitors i/o tutors legals; quan un dels dos progenitors no pugui signar presencialment el full d’alta al padró o canvi de domicili, haurà d’autoritzar el tràmit mitjançant aquest document.
 
Com puc tramitar-ho?
Presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC)
Per fer l’alta o canvi de domicili d’empadronament cal demanar cita prèvia trucant per telèfon al 010 o al 977 010 010, si es truca des de fora de Reus.
 
Quina documentació he de presentar?
-Original i fotocòpia DNI, NIE en vigor o en el seu defecte passaport en vigor de les persones que autoritzen.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb original i fotocòpia del NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
-Original i fotocòpia del llibre de família o certificat de naixement.
-En cas de menors nascuts a l’estranger també caldrà original i fotocòpia del document identificatiu en vigor.
-En casos de separació, caldrà aportar original i fotocòpia de la resolució judicial de la custòdia del menor o del conveni regulador de la separació signat pels dos progenitors.
  
Quin és el temps de la tramitació?
Serà immediat, sempre que la persona interessada aporti la documentació requerida.
 
  

 




Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Població


Trámites vinculados



¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat