Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Autorització per a menors d'edat

Autorització per alta / canvi d'empadronament de menors d'edat



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

Document en què el pare, mare o tutor legal del menor autoritza a que el seu fill/a visqui en una altra adreça.
 
Els documents d’alta d’empadronament o canvi de domicili dels menors han de ser signats per ambdós progenitors i/o tutors legals; quan un dels dos progenitors no pugui signar presencialment el full d’alta al padró o canvi de domicili, haurà d’autoritzar el tràmit mitjançant aquest document.
 
Com puc tramitar-ho?
Presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC)
Per fer l’alta o canvi de domicili d’empadronament cal demanar cita prèvia trucant per telèfon al 010 o al 977 010 010, si es truca des de fora de Reus.
 
Quina documentació he de presentar?
-Original i fotocòpia DNI, NIE en vigor o en el seu defecte passaport en vigor de les persones que autoritzen.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb original i fotocòpia del NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
-Original i fotocòpia del llibre de família o certificat de naixement.
-En cas de menors nascuts a l’estranger també caldrà original i fotocòpia del document identificatiu en vigor.
-En casos de separació, caldrà aportar original i fotocòpia de la resolució judicial de la custòdia del menor o del conveni regulador de la separació signat pels dos progenitors.
  
Quin és el temps de la tramitació?
Serà immediat, sempre que la persona interessada aporti la documentació requerida.
 
  

 



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat