Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Autorització d'alta o canvi d'empadronament per a menors d'edat

Autorització per alta / canvi d'empadronament de menors d'edat



Detall del tràmit

Document en què el pare, mare o tutor legal del menor autoritza a que el seu fill/a visqui en una altra adreça.
 
Els documents d’alta d’empadronament o canvi de domicili dels menors han de ser signats per ambdós progenitors i/o tutors legals; quan un dels dos progenitors no pugui signar presencialment el full d’alta al padró o canvi de domicili, haurà d’autoritzar el tràmit mitjançant aquest document.
 
 

Com puc tramitar-ho?

És un document necessari que cal adjuntar, quan es realitza l'alta o canvi de domicili d'empadornament del menor, si s'escau.

 

Quina documentació he de presentar?

 - DNI, NIE en vigor o en el seu defecte passaport en vigor de les persones que autoritzen. Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.

-Llibre de família o certificat de naixement.

-En cas de menors nascuts a l’estranger també caldrà  document identificatiu en vigor.
 
-En casos de separació, caldrà aportar  la resolució judicial de la custòdia del menor o del conveni regulador de la separació signat pels dos progenitors.
  
 

 

 
  

 

 



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat