Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Autorització per residir en un habitatge

Autorització signada per la persona propietària, llogatera, usufructuària o persona empadronada



Detall del tràmit

Document amb què la persona propietària, llogatera, usufructuària o persona major d’edat empadronada autoritza a residir en un habitatge a altres persones.

 Com puc tramitar-ho?

És un document necessari que cal adjuntar, quan es realitza l’alta o canvi de domicili d’empadornament, si s’escau.

 

Quina documentació he de presentar?

Full d’autorització, degudament emplenat i signat per la persona que l’autoritza a residir a l’habitatge i, a més, caldrà que presenti la següent documentació:

-Document d’identitat en vigor de la persona que l’autoritza a empadronar-se.
-Propi document d’identitat en vigor: DNI o carnet de conduir espanyol. Quan es tracti d’estrangers: original i fotocòpia del NIE en vigor o quan no se’n tingui, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb original i fotocòpia del NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
-Document acreditatiu de l’habitatge ja sigui en propietat o en lloguer.

 

 
Quin és el temps de la tramitació?
Serà immediat, sempre que la persona interessada aporti la documentació requerida.

 



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Població


Tràmits vinculats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat