Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra
política de galetes
No em tornis a mostrar aquest missatge.
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
LLisca horitzontalment per a visualitzar totes les pestanyes
Document amb què la persona propietària, llogatera, usufructuària o persona major d’edat empadronada autoritza a residir en un habitatge a altres persones.
Com puc tramitar-ho?
És un document necessari que cal adjuntar, quan es realitza l’alta o canvi de domicili d’empadornament, si s’escau.
Quina documentació he de presentar?
Full d’autorització, degudament emplenat i signat per la persona que l’autoritza a residir a l’habitatge i, a més, caldrà que presenti la següent documentació:
-Document d’identitat en vigor de la persona que l’autoritza a empadronar-se.
-Propi document d’identitat en vigor: DNI o carnet de conduir espanyol. Quan es tracti d’estrangers: NIE en vigor o quan no se’n tingui, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb original i fotocòpia del NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
-Document acreditatiu de l’habitatge ja sigui en propietat o en lloguer.
Quin és el temps de la tramitació?
Serà immediat, sempre que la persona interessada aporti la documentació requerida.
Especificacions tècniques dels documents enviats
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Autorització signada per la persona propietària, llogatera, usufructuària o persona empadronada
Detall del tràmit
Document amb què la persona propietària, llogatera, usufructuària o persona major d’edat empadronada autoritza a residir en un habitatge a altres persones.
Com puc tramitar-ho?
És un document necessari que cal adjuntar, quan es realitza l’alta o canvi de domicili d’empadornament, si s’escau.
Quina documentació he de presentar?
Full d’autorització, degudament emplenat i signat per la persona que l’autoritza a residir a l’habitatge i, a més, caldrà que presenti la següent documentació:
-Document d’identitat en vigor de la persona que l’autoritza a empadronar-se.
-Propi document d’identitat en vigor: DNI o carnet de conduir espanyol. Quan es tracti d’estrangers: NIE en vigor o quan no se’n tingui, passaport en vigor de la persona sol·licitant.
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d’acreditar la seva identitat amb original i fotocòpia del NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d’un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país d’origen en vigor.
-Document acreditatiu de l’habitatge ja sigui en propietat o en lloguer.
Quin és el temps de la tramitació?
Serà immediat, sempre que la persona interessada aporti la documentació requerida.
Especificacions tècniques dels documents enviats
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.