Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

Sol·licitud de contenidors d'ús exclusiu, modificació del servei o formació ambiental.

SOL·LICITUD DEL SERVEI DE RECOLIDA DE RESIDUS COMERCIALS

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Mitjançant aquest tràmit es pot sol·licitar una sèrie de serveis relatius al servei de recollida de residus comercial  i industrials:

Modalitats:
1) Alta o modificació del contracte del servei de recollida de residus i contenidors d’ús exclusiu.
2) Retorn dels contenidors d’ús exclusiu (obligat en el cas d’haver tramitat la baixa de l’activitat al departament de Rendes i exaccions).
3) Reposició de contenidor en cas de robatori o pel mal estat del contenidor.
4) Formació ambiental en matèria de selectiva de residus a la seva activitat.

Aquesta sol·licitud del servei de recollida de residus comercial la pot demanar qualsevol persona física o jurídica titular d’una activitat comercial amb la corresponent autorització,  i que consti donada d’alta en el padró cobratori pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals (Ordenança fiscal núm. 22)

Normativa relacionada
Ordenança fiscal núm. 22 reguladora del preu públic pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals i pels serveis especials de neteja, recollida i gestió d’altres residus municipals singulars o especials.

- Les persones sol·licitant han d’estar donades d’alta a la base de dades de l’Ajuntament de Reus, si no estan donades d’alta, caldrà que prèviament es donin d’alta a la base de dades


 

Quant costa fer el tràmit?

Quin és el temps de tramitació?

3 mesos (silenci administratiu negatiu).

Quina documentació he de presentar?

Només en el cas de la comunicació de robatori d’un contenidor, caldrà presentar fotocòpia de la denúncia per tal de poder fer reposició del nou contenidor.



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració