Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Sol·licitud de contenidors d'ús exclusiu, modificació del servei o formació ambiental.

SOL·LICITUD DEL SERVEI DE RECOLIDA DE RESIDUS COMERCIALS

qrcodetelemático presentialpresencial envelopecorreo postal reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Mitjançant aquest tràmit es pot sol·licitar una sèrie de serveis relatius al servei de recollida de residus comercial  i industrials:

Modalitats:
1) Alta o modificació del contracte del servei de recollida de residus i contenidors d’ús exclusiu.
2) Retorn dels contenidors d’ús exclusiu (obligat en el cas d’haver tramitat la baixa de l’activitat al departament de Rendes i exaccions).
3) Reposició de contenidor en cas de robatori o pel mal estat del contenidor.
4) Formació ambiental en matèria de selectiva de residus a la seva activitat.

Aquesta sol·licitud del servei de recollida de residus comercial la pot demanar qualsevol persona física o jurídica titular d’una activitat comercial amb la corresponent autorització,  i que consti donada d’alta en el padró cobratori pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals (Ordenança fiscal núm. 22)

Normativa relacionada
Ordenança fiscal núm. 22 reguladora del preu públic pel servei de recollida de residus comercials i industrials assimilables als municipals i pels serveis especials de neteja, recollida i gestió d’altres residus municipals singulars o especials.

- Les persones sol·licitant han d’estar donades d’alta a la base de dades de l’Ajuntament de Reus, si no estan donades d’alta, caldrà que prèviament es donin d’alta a la base de dades


 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

3 mesos (silenci administratiu negatiu).

¿Qué documentación debo presentar?

Només en el cas de la comunicació de robatori d’un contenidor, caldrà presentar fotocòpia de la denúncia per tal de poder fer reposició del nou contenidor.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Departament Medi Ambient



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración