Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Permís d'ocupació provisional de la via pública mudança, reparacions, obres o manteniment.
telemàtic presencial correu postal Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
El tràmit permet demanar un permís d’ocupació de l’espai públic per realitzar mudances o ocupacions puntuals de la via pública que comporten prohibició de l’estacionament, tall d'un carrer o simplement ocupació de la Via Pública, amb un màxim de 5 dies, no prorrogables.
S’entén per ocupació puntual de la Via Pública, en cas de mudança, aquelles ocupacions per trasllat o canvi dins del terme municipal de Reus, o entre aquest i altres localitats i viceversa, així com també la realització de petits treballs en façanes, voreres i que comportin una reserva d’espai de caràcter puntual a la via pública, sigui o no senyalitzada.
Si es preveu que aquests treballs poden provocar una restricció important del trànsit o, fins i tot, el tall d’un carrer, comportarà també la intervenció d’agents de la Guàrdia Urbana.
Com es fa el tràmit de la sol·licitud?
- Empleneu el formulari i confirmeu-ne les dades que sol·liciteu, tenint en compte que és necessari un interval mínim de 12 dies naturals des de la presentació de la sol·licitud en el Registre general de l’Ajuntament i la data en que sol·liciteu l’ocupació de la via pública.
Si el permís requereix documentació justificativa, ja sigui per obres (llicència pertinent) o per fer ús de maquinària (elevadors, tisores, camions grua, etc...), adjunteu la documentació de les característiques tècniques i matrícula del vehicle o plataforma elevadora necessari per dur a terme els treballs.
- Confirmeu-ne les dades i signeu la sol·licitud per presentar-la al Registre telemàtic o presencial segons procedeixi.
I després...
• Si adjunteu documentació l’Ajuntament revisarà la documentació annexada i en el cas que no sigui correcta, us ho farà saber per tal que pugueu esmenar-la.
• Si les dates o hores demanades no poden concedir-se, l’Ajuntament us ho farà saber per tal que pugueu esmenar-les.
• Imprimiu el justificant de la sol·licitud del permís (document resultant) en PDF o descarregueu-lo en el vostre ordinador o dispositiu electrònic, una vegada realitzada la sol·licitud.
• Un cop us sigui concedit el permís, d’acord amb el departament de Mobilitat i Circulació de la Guàrdia Urbana, rebreu la resolució d’Autorització i la Carta de pagament per fer efectiva la liquidació de les taxes corresponents.
• El dia dels treballs haureu de disposar del document d’Autorització de l’Ocupació de la Via Pública en el lloc de les tasques per si us el demanen.
Qui ho pot demanar?
La persona interessada, l’empresa encarregada de la realització de la mudança o de la realització de la petita reparació o la persona autoritzada.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració