Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OP-2024(3) I 2025 (2) MOBILITAT INTERADMINISTRATIVA
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació si s’escau.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la provisió, mitjançant el sistema de mobilitat interadministrativa, de cinc places d’agent de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Reus, incloses en les Ofertes Públiques d’Ocupació corresponent als anys 2024 (3) i 2025 (2)..
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Característiques generals de la plaça que es convoca:
• Denominació de la plaça segons la plantilla: agent de la Guàrdia Urbana
• Règim jurídic: funcionarial
• Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup C, Subgrup de classificació C1, amb el complement de destinació (CD) 16 i complement específic de 1.885,17€
• Número de places convocades: 5
• Grup de classificació: Escala d'Administració Especial, subescala serveis especials, grup C, subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, de conformitat amb el que disposa l'art. 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
• Sistema de selecció: concurs oposició
• Torn: mobilitat interadministrativa
Les funcions atribuïdes a les places són les establertes a la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals i altres normes de caràcter legal o reglamentari.
De conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en les Ofertes Públiques d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’any corresponent.
No obstant, la presentació de sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu també es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat).
Quan el darrer dia del termini sigui inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de 5 dies hàbils, es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que serà exposada en el tauler d’edictes electrònic de la corporació i al web municipal http://www.reus.cat.
A la llista provisional s'establirà un termini de deu dies perquè es pugin esmenar els defectes d'admissió. Les al·legacions presentades seran resoltes en el termini de 30 dies següents, comptats des de la data de finalització del termini per a la seva presentació. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entenen desestimades. Si no es presenten al·legacions o es desestimen la llista de persones admeses i excloses es considerarà definitivament aprovada i no caldrà publicar-la de nou.
Si s’admet alguna al·legació, s’aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses amb les esmenes corresponents. Aquesta resolució serà publicada, al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i al web municipal http://www.reus.cat.
Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones aspirants, de conformitat amb l’article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Publicació de convocatòria i Bases: BOPT de data 17 de juliol de 2025
- Publicació al BOE (pendent) núm.--- de data ------
- Publicació al DOCG (pendent) núm. 9462 de data 25.7.205
- Termini inici presentació sol·licituds: 18.7.2025
- Termini finalització presentacio sol·licituds: vint dies natuals, compats a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE)
- Per més informació: Veure bases convocatòria
Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç;
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració