Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Sol·licitud per a l'esmena de requeriments i/o aportació de documentació a un expedient
Telemàtic amb identitat digital.
Carpeta ciutadana.
Carpeta empresa.
Carpeta proveïdor.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Aquest tràmit permet presentar una instància en resposta a un requeriment fet per l’Ajuntament adjuntant-hi les dades o els documents que es demanen. I també s’utilitza quan la persona que té un expedient en tràmit vol aportar algun document més referent al mateix expedient.
Aquest tràmit no serveix per a presentar al·legacions o plecs de descàrrecs ja que tenen el seu propi tràmit específic. En tot cas, si havent-ho presentat, l’Ajuntament requereix documentació o el propi interessat vol aportar o afegir algun document, fografia..., sí que serviria per això.
Quan una sol·licitud no reuneix els requisits establerts, es requereix a l’interessat per tal que, en un termini improrrogable de 10 dies, esmeni el defecte o presenti els documents preceptius. Si no ho fa així, se’l considera desisitit de la seva sol·licitud, que s’arxiva sense més tràmit.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.