Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Aportar o esmenar documentació a un expedient

Sol·licitud que permet afegir o esmenar documentació un expedient obert a l'Ajuntament

qrcodetelemàtic envelopeCarpeta presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Carpeta ciutadana.

Carpeta empresa.

Carpeta proveïdor.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

  1. Aquest tràmit permet fer una sol·licitud  en resposta a un requeriment municipal adjuntant-hi les dades o els documents que es demanen.
  2. També s’utilitza quan la persona té un expedient en tràmit  i vol aportar o afegir algun document més.
  3. Aquest tràmit no serveix per a presentar al·legacions, recursos o plecs de descàrrecs ja que tenen el seu propi tràmit específic. No obstant, si una vegada presentades les al·legacions, recursos o plec de descàrrec, l’administració li requereix nova documentació si que podria uiitzar aquest tràmit d’aportació de documentació a un expedient.

Quant costa fer el tràmit?

  • -gratuït  

Quin és el temps de tramitació?

Quan una sol·licitud no reuneix els requisits establerts, es requereix a l’interessat per tal que, en un termini improrrogable de 10 dies, esmeni el defecte o presenti els documents preceptius. Si no ho fa així, se’l considera desisitit de la seva sol·licitud, que s’arxiva sense més tràmit. 

Quina documentació he de presentar?

  • Sol·licitud normalitzada segons el model que podeu descarregar en aquest apartat. En ella cal fer-hi constar les dades d’identificació de la persona signatària.
  • Aportació de  dades o documentació que l’Ajuntament us hagi requerit en referència a un tràmit iniciat anteriorment i/o aportació (sense necessitat que hi hagi hagut un requeriment) de documentació pendent d’incorporar en un expedient ja inciat.


Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Ajuntament de Reus



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració