Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Aportar o esmenar documentació a un expedient

Sol·licitud que permet afegir o esmenar documentació un expedient obert a l'Ajuntament

qrcodetelemático envelopecarpeta presentialpresencial envelopecorreo postal reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Carpeta ciutadana.

Carpeta empresa.

Carpeta proveïdor.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

  1. Aquest tràmit permet fer una sol·licitud  en resposta a un requeriment municipal adjuntant-hi les dades o els documents que es demanen.
  2. També s’utilitza quan la persona té un expedient en tràmit  i vol aportar o afegir algun document més.
  3. Aquest tràmit no serveix per a presentar al·legacions, recursos o plecs de descàrrecs ja que tenen el seu propi tràmit específic. No obstant, si una vegada presentades les al·legacions, recursos o plec de descàrrec, l’administració li requereix nova documentació si que podria uiitzar aquest tràmit d’aportació de documentació a un expedient.

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Quan una sol·licitud no reuneix els requisits establerts, es requereix a l’interessat per tal que, en un termini improrrogable de 10 dies, esmeni el defecte o presenti els documents preceptius. Si no ho fa així, se’l considera desisitit de la seva sol·licitud, que s’arxiva sense més tràmit. 

¿Qué documentación debo presentar?

  • Sol·licitud normalitzada segons el model que podeu descarregar en aquest apartat. En ella cal fer-hi constar les dades d’identificació de la persona signatària.
  • Aportació de  dades o documentació que l’Ajuntament us hagi requerit en referència a un tràmit iniciat anteriorment i/o aportació (sense necessitat que hi hagi hagut un requeriment) de documentació pendent d’incorporar en un expedient ja inciat.


Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Ajuntament de Reus



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración