Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OF-2023(1), 2024(1) i 2025(1) concurs oposició. Torn lliure
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Llegeix detingudament els requisits, terminis...
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si comporta pagament de drets d'exàmen el mateix tràmit et guiarà per fer el pagament, has de tenir a mà la tarja bancària.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació ordenada i fer el pagament amb tarja bancària, si s’escau.
Una vegada finalitzat el termini, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses, obrint un termini per presentar al·legacions.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat de tres places de conserge de la plantilla de personal laboral de
l'Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per als anys 2023 (1), 2024 (1) i 2025 (1).
La persona titular d'aquesta plaça s’adscriurà a un lloc de treball d’ordenança i li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Realitzar el servei de recepció, ordenació i lliurament de correspondència i materials.
2. Donar suport complementari al personal de la Corporació.
3. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de
prevenció de riscos laborals.
4. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol•licituds
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública
d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus corresponent (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la
Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics www.reus.cat o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus).
En tot cas, s’haurà de tenir en compte l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus.
Si els dies d’acabament dels terminis fossin festius, es passaran al següent dia hàbil.
La manca de pagament, el pagament incomplet o la no acreditació documental de l’exempció de la taxa, comportaran l’exclusió de la persona aspirant del procés selectiu, si no s’esmena aquest fet en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de cinc dies hàbils es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el tauler d’edictes electrònic de la corporació i a la web municipal http://www.reus.cat.
- Publicació de bases i convocatòria al BOPT de data: 30 de maig de 2025
- Publicació al BOE de data (pendent)
- Publicació al DOCG de data (pendent)
Inici del termini: 2 de juny de 2025
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració