Buscador de la Sede Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Sede Electrónica
Ajuntament de Reus
OF-2023, 2024 i 2025 concurso oposición
Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.
Del 02/06/2025  hasta el 21/08/2025
Objecte:
És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la provisió en propietat de deu places de tècnic/a d’administració general (TAG), de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO)per als anys 2023 (6), 2024 (2) i 2025 (2).
El/la titular d'aquesta plaça se l'adscriurà a un lloc de treball de Tècnic d'Administració General i li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Assessorar i donar suport tècnic en l'elaboració i execució de plans d'actuació o activitats en matèria de l'especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d'adscripció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol•licituds
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’Oferta Pública d’Ocupació corresponent (el termini de presentacióde sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir del’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus).
La manca de pagament, el pagament incomplet o la no acreditació documental de l’exempció de la taxa, comportaran l’exclusió de la persona aspirant del procés selectiu, si no s’esmena aquest fet en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió dels aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de cinc dies hàbils es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el tauler d’edictes electrònic de la corporació i a la web municipal http://www.reus.cat.
- Publicació de bases i convocatòria al BOPT de data 30 de maig de 2025.
- Publicació al BOE de data 1 d'agost de 2025
- Publicació al DOCG de data 4 de juny de 2025
Inici del termini: 2 de juny de 2025
Finalització termini: 21 d'agost de 2025
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento. span>
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración