Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Ajuntament de Reus

Convocatoria de 1 plaza de Operador/a (PENDIENTE DE PRÖXIMA CONVOCATORIA)

OF-2021 concurso oposición

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo

Plazo inscripción / presentación

Del 27/12/2024  hasta el 02/01/2025

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

Llegeix detingudament els requisits, terminis...

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Si comporta pagament de drets d'exàmen el mateix tràmit et guiarà per fer el pagament, has de tenir a mà la tarja bancària.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació ordenada i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

Una vegada finalitzat el termini, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses, obrint un termini per presentar al·legacions.

4

Seguir el procés

LLegir i seguir el procès selectiu que marca les bases i la convocatòria

Aquesta convocatòria, corresponent a l'Oferta Púbica d'Ocupació 2021, s'ha deixat sense efectes a data de la seva publicació. Properament s'anunciarà una nova convocatòria per a la provisió d'aquestes places

 

 

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça d'Operador/a de la plantilla de personal laboral de l'Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2021.

El/la titular de les places se l’adscriurà a un lloc de treball d'operador/a  li correspondran les següents funcions bàsiques:

1. Executar funcions tècniques pròpies de la unitat organitzativa.
- Implanta, gestiona, administra, assegura, manté i fa propostes de millora de la xarxa de telecomunicacions corporativa, dels sistemes tecnològics de ciutats intel·ligents, del servei de centraleta de telefonia i dispositius mòbils, de la infraestructura tecnològica base i d’ús finalista, de les eines de comunicació i col·laboració corporatives, dels magatzems digitals de dades, dels repositoris de fitxers, dels certificats digitals i les bases de dades corporatives vetllant per la qualitat, sostenibilitat, eficiència i continuïtat del negoci.
- Implanta, gestiona, administra, manté i fa propostes de millora de la política de seguretat TIC corporativa, aplicant mesures efectives de protecció en l’accés i intercanvi de les dades, a la infraestructura tecnològica base, als centres de procés de dades, a les xarxes de telecomunicacions, a l’equipament i dispositius d’ús finalista, a les aplicacions i als sistemes informàtics en general.
- Proposa, implementa, executa i avalua plans contingència, de recuperació de desastres i de continuïtat del negoci del seu àmbit d’actuació.
- Documenta, inventaria, elabora i comparteix internament procediments, manuals i/o documentació sobre l’administració, l’ús i el manteniment de la infraestructura tecnològica del seu àmbit d’actuació.
- Atén, analitza i executa peticions de servei i de canvis del seu àmbit d’actuació.
- Resolt incidències i peticions del seu àmbit d’actuació.
- Ofereix suport als tècnics de la unitat que ho requereixin, en el marc de les seves competències.
- Elabora i proposa projectes d'evolució tecnològica del seu àmbit d’actuació
- Realitza informes d'ús i capacitat excedent del seu àmbit d’actuació.
- Coordina les implantacions, les integracions i en fa el seguiment dels proveïdors i contractistes que presten servei a l’Ajuntament en el seu àmbit d’actuació.
- Desenvolupa les seves tasques d’acord amb la metodologia municipal indicada en cada funció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Donar informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
4. Assessorar i donar suport tècnic TIC a les empreses municipals i organismes autònoms.
5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins del seu àmbit de l'organització i competènc

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds

El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’any 2021 (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria).
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus).

La manca de pagament, el pagament incomplet o la no acreditació documental de  l’exempció de la taxa, comportaran l’exclusió de la persona aspirant del procés selectiu, si no s’esmena aquest fet en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit  Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de cinc dies hàbils es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el tauler d’edictes electrònic de la corporació i a la web municipal http://www.reus.cat.

A la llista provisional s'establirà un termini de deu dies perquè es pugin esmenar els defectes d'admissió i s'hi inclourà el lloc, la data i l'hora de començament dels exercicis i la composició del tribunal.

Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones aspirants, de conformitat amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Les al·legacions presentades seran resoltes en el termini de màxim de 30 dies següents a la finalització del termini per a la seva presentació. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entenen desestimades.

Si no es presenten al·legacions o es desestimen per silenci administratiu, la llista de persones admeses i excloses es considerarà definitivament aprovada i no caldrà publicar-la de nou.

Si s'accepta alguna al·legació, s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses amb les esmenes corresponents. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i a la  pàgina web municipal www.reus.cat.

- Publicació de bases i convocatòria al BOPT de data 24.12.2024
- Publicació al BOE de data (pendent)
- Publicació al DOCG de data (pendent)


Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -23.85 €  Drets d'examen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración