Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Convocatòria per a la provisió en propietat d'una plaça de tècnic/a superior

OF- 2020-Concurs oposició. Torn lliure.

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 08/01/2024  hasta el 04/04/2024

(Fuera de plazo)

Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a superior  de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2020.

Característiques generals de la plaça que es convoca:

    • Denominació de la plaça segons la plantilla: Tècnic/a superior
    • Règim jurídic: laboral
    • Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup A, Subgrup de classificació A1, amb el complement de destinació (CD) 20 i complement específic mensual de 457,26 euros.
    • Número de places convocades: 1
    • Sistema de selecció: concurs oposició
    • Torn: lliure

El/la titular d’aquesta plaça se l’adscriurà a un lloc de treball de tècnic/a de gestió de projectes i programes i li correspondran les següents funcions bàsiques:

1. Planificar, coordinar, executar i avaluar activitats i plans d’actuació propis de la unitat organitzativa d’adscripció.
2. Assessorar i donar suport tècnic en l’elaboració i execució de plans d’actuació o activitats en matèria de l’especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d’adscripció.
3. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins del seu àmbit de l’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l’establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l’accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l’Ajuntament de Reus de l’any 2020.
No obstant, la presentació de sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu també es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, per mitjans electrònics https://seu.reus.cat.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

 Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 5 de gener de 2024
- Publicació al BOE núm. 66 de data 15.03.2024
- Publicació al DOCG núm. 9106 de data: 21.02.24
- Termini inici presentació sol·licituds: 08.01.2024
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 04.04.2024 (20 dies naturals a partir de la publicació de l'edicte de la resolució al BOE)

Per més informació:
1) Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

 

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración