Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OF- 2022 -Concurs oposició. Torn lliure Procès estabilització. LLei 20/21
informatiu tràmit fora de terminiDel 27/12/2022  fins el 25/06/2024
És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a mitjà/ana de salut pública de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022, subjecta al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022009961 de 25 de maig de 2022 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs oposició, aprovades per Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022079 de data 15 de desembre de 2022.
Característiques generals de la plaça que es convoca:
• Denominació de la plaça segons la plantilla: tècnic/a mitjà/ana salut pública
• Règim jurídic: laboral
• Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup A, Subgrup de classificació A2, amb el complement de destinació (CD) 23 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
• Número de places convocades: 1
• Sistema de selecció: concurs oposició
• Torn: lliure
El/La titular de la plaça li correspondrà les següents funcions bàsiques de tècnic/a mitjà/ana de salut pública:
1. Executar programes en l’àmbit de la salut pública.
2. Assessorar i donar suport tècnic en matèria bàsica de salut pública, tant a nivell intern com a nivell extern.
3. Emetre informes i treballs d’ordre tècnic, de col·laboració i d’assessorament als seus superiors, en relació a problemes generals i concrets d’usos.
4. Realitzar accions d’educació i sensibilització en el coneixement de la protecció i promoció de la salut pública.
5. Coordinar i fer el seguiment de les necessitats de contractació del seu àmbit d’actuació.
6. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
7. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
De conformitat amb l’establert a la base cinquena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs oposició.
Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
A destacar:
El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 23 de desembre de 2022
- Publicació al BOE num 130 de data 29 de maig de 2024. Publicació al BOE 136 de data 5 de juny rectificació del termini de presentació de sol·licituds.
- Publicació al DOCG núm. 8861 de data de data 23 de febrer de 2023
- Termini inici presentació sol·licituds: 27 de desembre de 2023
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 25 de juny de 2024
Per més informació:
1) Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració