Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Solicitar utilización de espacios en los diferentes centros cívicos / Solicitar sede social de la entidad

Solicitar utilización de espacios en los diferentes centros cívicos / Solicitar sede social de la entidad

qrcodetelemático presentialpresencial envelopecorreo postal reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Llegir el detall del tràmit

Has de tenir en compte els terminis que s'indiquen

2

Presentar la sol·licitud

Les persones jurídiques esteu obligades a fer la presentació de forma telemàtica. Ho pots fer amb el certificat de l'entitat o amb el certificat personal del representant, si actues en representació.

3

Esperar la resposta de l'Ajuntament

Rebràs un avís de notifícació electònica per rebre la resposta.

Aquesta sol•licitud d’espai serveix per a que qualsevol persona , entitat o associació puguin sol•licitar un espai o seu social , per un període de temps determinat,  per poder realitzar alguna activitat, reunió, formació, sempre hi quan no hi hagi ànim de lucre.A tenir en compte:
Els terminis de presentació de l’imprès de sol·licitud seran:

* Per a les activitats puntuals, almenys deu dies abans de l’inici de l’activitat.
* Per a les activitats que es duguin a terme de forma continuada, la sol·licitud s’haurà de presentar amb un mínim d’un mes d’antelació al corresponent trimestre natural, per tal de permetre una correcta gestió i planificació dels espais de què es disposa; si no és possible presentar la sol·licitud amb l’anticipació esmentada, en tot cas, aquesta sol·licitud s’haurà de presentar amb una antelació mínima de 30 dies des de l’inici de l’activitat corresponent.

Important:  Si esteu interessats en la reserva de l'espai dels antics rentadors del  Casal de les Dones, no s'ha de demanar per aquest tràmit. Fes servir una sol·liciutd general i explica el motiu i les dates concretes que necessiteu.

En el cas que el sol•licitant s’oposi a la consulta de les dades a les diferents administracions públiques, caldrà que aporti la documentació requerida.
Aquelles entitats que vulguin sol·licitar el centre cívic com a seu social, hauran de signar un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Reus.
Per qualsevol aclariment, consultar el reglament dels centres cívics de Reus, que es troba a l’apartat impresos relacionats.

Normativa relacionada: Reglament centres cívics de Reus

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Àrea de Relacions Ciutadanes



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración