Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Sol·licitud general

Model d'instància genèrica per realitzar qualsevol tràmit que no disposi d'imprès normalitzat

informatiuinformatiu

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

L’Ajuntament de Reus posa a disposició de la ciutadania els formularis de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar.

No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud que s’adjunta en aquesta fitxa quan no existeixi un formulari específic per a la gestió que voleu realitzar.

  Abans però...

Cal comprovar que la petició no correspon a un tràmit específic de la relació de tràmits de l’Ajuntament de Reus,  perquè, en aquest cas, podria rebutjar-se d’acord amb l’art. 66.6 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Verifiqueu que no hi ha un tràmit telemàtic específic al llistat alfabètic de tràmits realitzables electrònicament

Normativa relacionada
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

 

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Ajuntament de Reus


Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook