Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Sol·licitud general

Model d'instància genèrica per realitzar qualsevol tràmit que no disposi d'imprès normalitzat



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

L’Ajuntament de Reus posa a disposició de la ciutadania els formularis de sol·licitud adaptats a cada tràmit en els qual s’indica quina és la documentació específica que s’ha d’adjuntar.
No obstant això, podeu fer servir el model general de sol·licitud que s’adjunta en aquesta fitxa quan no existeixi un formulari específic per a la gestió que voleu realitzar.

Observacions:
És convenient no utilitzar aquest imprès genèric si existeix un imprès específic pel tràmit a realitzar, ja que el model específic detalla les dades imprescindibles, la documentació que cal adjuntar i si correspon el pagament d’una taxa per aquell tràmit concret.

Normativa relacionada
Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Ajuntament de Reus


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat