Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Reserva dels espais dels Centres Cívics

Sol·licitar la utilització d'espais en els centres cívics municipals



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
            
Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

Els diversos centres cívics de la ciutat disposen de sales i espais que podran emprar-se per dur-hi a terme les activitats i serveis propis de l’Ajuntament de Reus.

També podran realitzar-hi activitats, prèvia sol·licitud i atorgament, si s’escau, de la corresponent autorització o llicència, les persones físiques i jurídiques i les entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats que tinguin per objecte el desenvolupament social, cultural, esportiu i de lleure, o potenciïn el caràcter participatiu i associatiu, si aquestes activitats redunden en benefici de la comunitat.

A excepció dels espais que s’assignin a la prestació de determinats serveis municipals o per a la gestió dels centres cívics, les aules, tallers i altres dependències tindran un ús obert i compartit per als possibles usuaris; llevat circumstàncies excepcionals que hi obliguin, no s’assignarà un espai de manera exclusiva a cap entitat ciutadana i en cap cas de manera permanent.

Aquelles entitats que vulguin sol·licitar el centre cívic com a seu social, hauran de signar un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Reus.

 

 



Quant costa fer el tràmit?



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Àrea de Participació Ciutadana


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat