Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Convocatòria de dues places de Sergent

OF- 2021-22 _Concurs oposició. Torn promoció interna.

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 20/02/2023  hasta el 06/04/2023

(Fuera de plazo)

Objecte

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la provisió en propietat, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn promoció interna, de dues places de sergent de la Guàrdia Urbana de la plantilla de personal funcionari d’aquesta Corporació, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per als anys 2021 i 2022.
Característiques generals de les places que es convoquen:

    • Denominació de la plaça segons la plantilla: sergent de la Guàrdia Urbana
    • Règim jurídic: funcionarial
    • Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup C, Subgrup de classificació C1, amb el complement de destinació (CD) 20 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
    • Número de places convocades: dos
    • Grup de classificació: Escala d’Administració Especial, subescala serveis especials, classe policia local, categoria sergent, Grup C, Subgrup C1, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, de conformitat amb el que disposa l’art. 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic
    • Sistema de selecció: concurs oposició
    • Torn: promoció interna
 
Les funcions atribuïdes al lloc de treball són les establertes a la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals i altres normes de caràcter legal o reglamentari.
La present convocatòria es regirà pel Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals, que s’insereix en el marc normatiu de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, en concordança amb el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s’aprova el Text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Public (TREBEP).

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació de sol·licituds.

La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201).

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria, excepte en els processos de selecció que el sistema de selecció sigui el de promoció interna, que el termini de vint dies naturals acabarà a comptar a partir de l’endemà de la publicació al DOGC.

Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
 

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 17 de febrer de 2023.
- Publicació al BOE
65 de data 17 de març de 2023
- Publicació al DOCG núm. de data

- Termini inici presentació sol·licituds: 20 de febrer de 2023
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 6 d’abril de 2023


Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -29.68 €  Drets d'examen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración