Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Justificació de subv. per al foment de l'associacionisme i projectes de moviment veïnal 2024

Justificació de subvencions per al foment de l'associacionisme i el desenvolupament de projectes de moviment veïnal a la ciutat.

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 15/07/2024  hasta el 15/01/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.


Passos a fer

1

Esperar a rebre la concessió i el pagament de la subvenció.

.

2

Haver realitzat el projecte objecte de la subvenció.

.

3

Presentar la justificació en el termini assenyalat.

Màxim 3 mesos des de la finalització de l'acte objecte de la subvenció, o en els projectes anuals, el termini màxim per presentar la justificació és el 15 de gener.

4

Rebre els diners al compte bancari que vas indicar a la sol·licitud.

.

Les entitats beneficiàries d’aquestes subvencions disposaran d’un termini de tres mesos a comptar des de la finalització del projecte objecte de la subvenció, en el cas de projectes de cicle anual no podrà excedir del 15 de gener de l’any següent a la concessió, llevat dels casos en què se sol·liciti una pròrroga degudament justificada.
En cas de subvencionar tot un cicle anual de l’associació, la justificació de la subvenció es realitzarà en un únic tràmit a partir del 30 de novembre de l’any en curs, i fins al 15 de gener de l’any següent.

Nota destacada
De conformitat amb l’art. 14 de la Llei 39/2915, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, al ser un tràmit adreçat a persones jurídiques el canal de tramitació és per mitjans electrònics

NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

¿Qué documentación debo presentar?

- Memòria de les activitats realitzades amb càrrec al projecte subvencionat.
- Justificació documental de la difusió feta del finançament de la Corporació municipal.
- Fitxa justificativa d’ingressos i despeses Annex 1. Et pots descarregar el document que trobaràs a impresos relacionats i ternir-ho preparat en el moment d’iniciar el tràmit.
- Factures (Només en el cas de que la subvenció superi els 1000 €)

 



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Regidoria de Relacions cíviques



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración