Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Llicència per instal·lació o modificació de terrassa a la via pública

Llicència per instal·lar una terrassa ( bar, cafeteria... ) a la via pública

informatiuinformativo

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Permís que es dóna a les persones titulars d’activitats de restauració (bars, cafeteries, restaurants...) que vulguin instal·lar una terrassa amb taules i cadires a la via pública.
La sol·licitud l’ha de fer la persona que sigui titular de l’activitat, per ella mateixa o a través del seu representant legal.
 
Es permetrà la instal·lació de taules, cadires, para-sols i paravents. Tots els elements que pertanyin a una mateixa autorització i a un establiment estaran realitzats amb materials del mateix color, disseny i textura. En cap cas les terrasses tindran unes característiques de disseny, material o cromàtiques que distorsionin amb la resta de terrasses del seu entorn i amb l’entorn arquitectònic.
 
Queda prohibida la instal·lació a les voreres de menys de dos metres i mig d’amplada.
 
Quina documentació he de presentar?

En el cas de nova llicència:

1. Model de sol·licitud emplenat degudament, indicant les dades de la persona titular de l’activitat, la ubicació de la terrassa, la superfície sol·licitada i la durada desitjada (temporada d’estiu o anual).
2. Plànol acotat de la terrassa sol·licitada amb el nombre aproximat de taules i cadires previstes d’instal·lar, amb indicació de la superfície a ocupar i de la situació dels elements urbanístics existents a la zona de sol·licitud d’ocupació de la via pública, a escala 1:50 o 1:100.
3. Fitxa tècnica/comercial del material.
4. Pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil i rebut d’estar al corrent de pagament.

En el cas de modificació per ampliació o reducció de metres:

Cal omplir la sol·licitud, no és necessàri adjuntar documentació.

Requeriments Tècnics per a fer aquest tràmit telemàtic

Podeu consultar els requeriments tècnics a la següent pàgina

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

El termini per resoldre i notificar és de 2 mesos des de la presentació de la sol·licitud. Si no hi ha resolució expressa, el silenci és negatiu, per la qual cosa s’ha d’entendre desestimada la petició.

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados