Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Llicència per instal·lació o modificació de terrassa a la via pública

Llicència per instal·lar una terrassa ( bar, cafeteria... ) a la via pública

informatiuinformatiu

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Permís que es dóna a les persones titulars d’activitats de restauració (bars, cafeteries, restaurants...) que vulguin instal·lar una terrassa amb taules i cadires a la via pública.
La sol·licitud l’ha de fer la persona que sigui titular de l’activitat, per ella mateixa o a través del seu representant legal.
 
Es permetrà la instal·lació de taules, cadires, para-sols i paravents. Tots els elements que pertanyin a una mateixa autorització i a un establiment estaran realitzats amb materials del mateix color, disseny i textura. En cap cas les terrasses tindran unes característiques de disseny, material o cromàtiques que distorsionin amb la resta de terrasses del seu entorn i amb l’entorn arquitectònic.
 
Queda prohibida la instal·lació a les voreres de menys de dos metres i mig d’amplada.
 
Quina documentació he de presentar?

En el cas de nova llicència:

1. Model de sol·licitud emplenat degudament, indicant les dades de la persona titular de l’activitat, la ubicació de la terrassa, la superfície sol·licitada i la durada desitjada (temporada d’estiu o anual).
2. Plànol acotat de la terrassa sol·licitada amb el nombre aproximat de taules i cadires previstes d’instal·lar, amb indicació de la superfície a ocupar i de la situació dels elements urbanístics existents a la zona de sol·licitud d’ocupació de la via pública, a escala 1:50 o 1:100.
3. Fitxa tècnica/comercial del material.
4. Pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil i rebut d’estar al corrent de pagament.

En el cas de modificació per ampliació o reducció de metres:

Cal omplir la sol·licitud, no és necessàri adjuntar documentació.

Requeriments Tècnics per a fer aquest tràmit telemàtic

Podeu consultar els requeriments tècnics a la següent pàgina

 

Quant costa fer el tràmit?

Quin és el temps de tramitació?

El termini per resoldre i notificar és de 2 mesos des de la presentació de la sol·licitud. Si no hi ha resolució expressa, el silenci és negatiu, per la qual cosa s’ha d’entendre desestimada la petició.

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook