Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Justificació de bestreta per subvencions de menjador escolar a les AMPES

Justificar les subvencions que atorga l'ajuntament a les entitats gestores de menjador escolar



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

Per a què serveix aquest tràmit?

Per a presentar la justificació dels pagament que en caràcter de bestreta l’Ajuntament atorga a les entitats gestores de les subvencions de menjador escolar.

Descripció del tràmit:

L’Ajuntament fa pagaments en caràcter de bestreta a les entitats gestores de les subvencions de menjador escolar com a finançament necessari per a poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció.

Obligacions mensuals de l’entitat gestora

L’entitat gestora està obligada segons consta en la clàusula 2.2.4 del conveni de col•laboració entre l’Ajuntament i l’entitat, a presentar a l’Ajuntament, a presentar amb periodicitat mensual, com a data màxim el dia 10 del mes següent, una relació nominal signada pel representant del centre escolar de l’alumnat beneficiari, indicant el nombre de dies que han assistit al servei de menjador i l’import total. Aquesta relació haurà d’ésser el document en format PDF    que genera el programa informàtic de control de les assistències al menjador (SIAM).

Obligacions de l’entitat gestora al tancarment del curs escolar.
L’entitat gestora està obligada segons onsta en la clàusula 2.2.5 del conveni de col•laboració entre l’ajuntament i l’entitat, a presentar a l’Ajuntament, a presentar una relació detallada dels beneficaris de les subvencions del menjador escolar amb indicació del cost total del servei del menjador escolar i l’import facturat a la família per l’esmentat servei del total del curs escolar.

Normativa relacionada
• Conveni col•laboració entre l’ajuntament i l’entitat col•laboradora (específic per cada centre)

Requeriments Tècnics Informàtics per realitzar el tràmit:

Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat