Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Utitlització organitzada per promotors privats per realitzar activitats de caràcter extraordinari
informatiuTràmits per a realitzar activitats extraordinàries al “PARC DE LA FESTA” de Reus.
En el recinte del Parc de la Festa es poden realitzar activitats de caràcter extraordinari (concerts, representacions, exhibicions, espectacles musicals, etc...), i poden ser organitzats pel mateix Ajuntament, sota la seva responsabilitat directa, o bé per iniciativa de promotors privats. En aquest darrer cas, els interessats hauran d’obtenir la preceptiva llicència municipal d’espectacles públics i activitats recreatives de caràcter extraordinari.
El procediment per obtenir l’esmentada llicència és el que es detalla a continuació:
Temporalment, t’hauràs de posar en contacte amb la nostra Oficina Tècnica Empresarial a ote@reus.cat per a demanar la liquidació de les taxes.
Un cop disposis de tota la documentació necessària, l’hauràs de presentar amb la nostra sol•licitud general
1. Qui ho pot sol•licitar?
Qualsevol persona o empresa interessada.
2. Com es pot sol•licitar?
-Tràmit previ: Confirmar la disponibilitat de l’espai.
Com a pas previ per a formalitzar la sol•licitud de llicència, caldrà presentar una sol•licitud genèrica, per a confirmar la disponibilitat del recinte en la data o dates que es vol portar a terme l’activitat. Aquesta petició caldrà presentar-la, com a mínim, 4 mesos abans de la data prevista per a la realització de l’esdeveniment.
La presentació d’aquesta sol•licitud genèrica NO dóna dret a la reserva automàtica de l’espai, ni a la posterior concessió de la llicència municipal.
En aquestes instal•lacions i en les seves proximitats NO està permesa l’activitat d’acampada.
Aquest tràmit és gratuït.
- Tràmit posterior: Sol•licitud de llicència extraordinària.
En cas que el recinte estigui disponible, el termini de presentació de la sol•licitud de llicència extraordinària acompanyada de tota la documentació necessària és, com a mínim, 1 mes abans de la data prevista per a la realització de l’espectacle públic o activitat recreativa. No obstant això, es recomana als interessats que les sol·licituds es presentin com a mínim, 2 mesos abans de la data prevista per a l’inici de l’activitat.
3. Departament responsable. El Negociat d’Activitats, que està dins l’Àrea de Medi Ambient, és l’òrgan competent per a la seva tramitació.
4. Quin cost té?
Per poder utilitzar el recinte del Parc de la Festa, caldrà abonar en el moment de la presentació de la sol•licitud, les quantitats econòmiques pertinents establertes en:
1.-. L’Ordenança fiscal núm. 8, Reguladora de les taxes per la prestació de serveis d’intervenció administrativa de les activitats.
2.- L’Ordenança fiscal núm. 16, reguladora de la taxa per actuacions singulars de la Guàrdia Urbana, si s’escau. Atenent al tipus d’activitat de que es tracti i l’aforament màxim previst, per qüestions de seguretat pública, si resulta necessari crear un dispositiu especial de seguretat (fora del recinte) per cobrir l’esdeveniment, caldrà abonar la taxa que la Guàrdia Urbana emeti a l’efecte. Aquesta taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació, de conformitat amb el tràmit previst a l’art. 7 de l’esmentada ordenança.
Per saber si cal o no aquest dispositiu especial, es recomana contactar prèviament amb la Guàrdia Urbana.
3.- L’Ordenan&cced
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració