Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Demanda o suggeriment al Síndic Municipal de Greuges (gestió d'expedients)

Per defensar els drets fonamentals de la ciutadania en les seves relacions amb l'Ajuntament de Reus i els organismes que en depenen

informatiuinformativo

S’hi poden adreçar tots els ciutadans i ciutadanes que se sentin agreujats per alguna actuació o resolució municipal en relació als seus drets fonamentals.

Prèviament, han d’haver estat tramitades per la via ordinària (departaments, Oficina d’Atenció Ciutadana, etc.). En el cas que la persona que ha iniciat el tràmit consideri que la resposta obtinguda per aquesta via no és corrcta, o no obté resposta en un termini de 90 dies, que és quan pot intervenir-hi la Sindicatura.

La Sindicatura pot actuar a instància d’una persona que s’hi adreça o d’ofici. En el primer cas, s’hi pot adreçar, per sol·licitar que actuï, qualsevol persona física o jurídica que sigui veïna o estigui domiciliada a Reus i que formuli un interès legítim en relació al greuge que formuli.

Com puc tramitar-ho?
El contacte amb la Sindicatura pot fer-se:
- Personalment: A la seu de la institució, a l’oficina de la Sindicatura, ubicada al raval de Santa Anna 38. Horari d’atenció al públic de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. Dia de visita, el dimecres de 10 a 14 h (només visites prèviament concertades)
- Per fax: al 977 010 656
- Per correu electrònic: sindicatura.de.greuges@reus.cat
- Per telèfon:
a través del telèfon gratuït  900.701.182

Més informació:
http://www.reus.cat/ajuntament/la-sindicatura-municipal-de-greuges

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -gratuÏt  

¿Qué documentación debo presentar?

Les consultes o queixes s’han de formular per escrit, amb una explicació detallada de l’objectiu i les circumstàncies que les motiven, i acompanyades de la documentació que es consideri necessària.
Per tramitar la queixa cal incloure:
- Nom i cognoms
- Domicili, codi postal i població (les comunicacions us arribaran per correu)
- Telèfon (per localitzar-vos en cas d’urgència
- Objectiu clar i precís de la queixa
- Còpia de tota la documentació de què disposeu (facilita i agilita la tasca)
- Signatura



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración