Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Demanda o suggeriment al Síndic Municipal de Greuges (gestió d'expedients)

Per defensar els drets fonamentals de la ciutadania en les seves relacions amb l'Ajuntament de Reus i els organismes que en depenen

informatiuinformatiu

S’hi poden adreçar tots els ciutadans i ciutadanes que se sentin agreujats per alguna actuació o resolució municipal en relació als seus drets fonamentals.

Prèviament, han d’haver estat tramitades per la via ordinària (departaments, Oficina d’Atenció Ciutadana, etc.). En el cas que la persona que ha iniciat el tràmit consideri que la resposta obtinguda per aquesta via no és corrcta, o no obté resposta en un termini de 90 dies, que és quan pot intervenir-hi la Sindicatura.

La Sindicatura pot actuar a instància d’una persona que s’hi adreça o d’ofici. En el primer cas, s’hi pot adreçar, per sol·licitar que actuï, qualsevol persona física o jurídica que sigui veïna o estigui domiciliada a Reus i que formuli un interès legítim en relació al greuge que formuli.

Com puc tramitar-ho?
El contacte amb la Sindicatura pot fer-se:
- Personalment: A la seu de la institució, a l’oficina de la Sindicatura, ubicada al raval de Santa Anna 38. Horari d’atenció al públic de 9 a 14 h, de dilluns a divendres. Dia de visita, el dimecres de 10 a 14 h (només visites prèviament concertades)
- Per fax: al 977 010 656
- Per correu electrònic: [email protected]
- Per telèfon:
a través del telèfon gratuït  900.701.182

Més informació:
http://www.reus.cat/ajuntament/la-sindicatura-municipal-de-greuges

Quant costa fer el tràmit?

  • -gratuÏt  

Quina documentació he de presentar?

Les consultes o queixes s’han de formular per escrit, amb una explicació detallada de l’objectiu i les circumstàncies que les motiven, i acompanyades de la documentació que es consideri necessària.
Per tramitar la queixa cal incloure:
- Nom i cognoms
- Domicili, codi postal i població (les comunicacions us arribaran per correu)
- Telèfon (per localitzar-vos en cas d’urgència
- Objectiu clar i precís de la queixa
- Còpia de tota la documentació de què disposeu (facilita i agilita la tasca)
- Signatura



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Departament responsable

  • Sindicatura Municipal de Greuges de Reus



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració