Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

BOLSA DE TRABAJO TÉCNICO/A DE ADEMINISTRACION GENERAL

FO-2025 Concurso oposición libre Tecnico/a de Administración General de la plantilla (RH 432/2025)

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 21/07/2025  hasta el 01/08/2025

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball de Tècnic/a d’Administració General de l’Ajuntament de Reus, mitjançant oposició i torn lliure.

Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art.94.2 del Decret 214/1990 de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

A la persona titular del lloc de treball de Tècnic/a d’Administració General, li correspondran les següents funcions bàsiques:

    1. Realització d’activitats administratives de nivell superior; direcció administrativa, gestió, estudi i proposta; preparació de normativa; elaboració d’informes; inspecció, execució i control.
    2. Assessorar i donar suport tècnic en l'elaboració i execució de plans d'actuació o activitats en matèria de l'especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d'adscripció.
    3. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
    4. Coordinar i fer el seguiment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
    5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds:
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s'hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Reus i es presentaran telemàticament a la seu electrònica (https://seu.reus.cat/ – Seu Electrònica .
També es podran presentar en format paper a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) en el mateix termini.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d'instàncies.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.

A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Quin cost té el tràmit?
És gratuIt

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 18.07.2025

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración