Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A MITJÀ/ANA (RECURSOS HUMANS)

FO-2025 Concurs oposició lliure

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 27/06/2025  fins el 14/07/2025

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

En aquest moment s'inicia el termini per presentar les sol·licituds

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació que tens preparada.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte

L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball tècnic/a mitjà/ana (Recursos Humans), mitjançant concurs oposició i torn lliure, de l'Ajuntament de Reus.

A la persona titular del lloc de treball de tècnic/a de projectes de Recursos Humans, li correspondran les següents funcions bàsiques:

    1. Donar suport i impulsar el desenvolupament de projectes de modernització i millora organitzativa.
    2. Donar suport en les tasques tècniques de la seva unitat d’adscripció (Recursos Humans).
    3. Impulsar i promoure la comunicació en els circuits organitzatius interns.
    4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
    5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.

El tribunal qualificador no tindrà en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 26 de juny de 2025

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Quina documentació he de presentar?

Veure bases



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració