Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OF- 2022(1), 2023(14) i 2024(1) _Concurs oposició. Torn lliure.
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el el pagament online amb la teva tarja bancària. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat de disset places de treballador/a social de la plantilla de personal laboral de l'Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per als anys 2022 (1), 2023 (14) i 2024 (2).
La persona titular d'aquesta plaça s’adscriurà a un lloc de treball de treballador/a social i li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Potenciar el desenvolupament i independència de les persones per a facilitar l'enfortiment de les seves habilitats de relació interpersonal i per millorar les seves condicions de vida.
2. Detectar, analitzar i prevenir situacions de risc o exclusió social en casos individuals, familiars i col·lectius.
3. Diagnosticar, intervenir, fer seguiment i avaluar casos individuals i familiars relatius a situacions de risc o d’exclusió social.
4. Elaborar, tractar i tramitar la documentació derivada dels casos i actuacions al seu càrrec.
5. Coordinar actuacions amb diverses entitats i/o òrgans per tal de realitzar actuacions conjuntes en l’àmbit.
6. Informar, orientar i assessorar sobre els serveis, recursos i prestacions dels sistemes de protecció en l’àmbit.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’any corresponent (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria).
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus).
No obstant, la presentació de sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu també es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, per mitjans electrònics https://seu.reus.cat.
Així mateix s’haurà de tenir en compte l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 23 de juny de 2025
- Publicació al BOE núm.(pendent)
- Publicació al DOCG núm.(pendent)
- Termini inici presentació sol·licituds: 25 de maig de 2025
- Termini finalització presentacio sol·licituds: pendent
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració