Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Convocatoria para la provisión de seix plazas de Técnico/a superior (ámbito económico)

OP-2022(1), 2023(4) i 2025 (1) Concurso oposición libre

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 12/06/2025  hasta el 25/08/2025

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Demana cita prèvia. El dia acordat, personat a les oficines amb la documentació ja preparada. El pagament es farà amb targeta bancària.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat de sis places de tècnic/a superior (àmbit econòmic) de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per als anys 2022 (1), 2023 (4) i 2025 (1).

Requisits de les persones aspirants (veure bases)

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

    1. Assessorar i donar suport tècnic en l'elaboració i execució de plans d'actuació o activitats en matèria de l'especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d'adscripció.
    2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
    3. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
    4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

Com puc tramitar-ho?

El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’Oferta Pública d’Ocupació corresponent (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria.

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics www.reus.cat o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus).

Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 11 de juny de 2025
- Publicació al BOE núm. 186 de data 4 d'agost de 2025
- Publicació al DOCG núm 9437 de data 19 de juny de 2025
- Termini inici presentació sol·licituds: 12 de juny de 2025
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 25 d'agost de 2025.

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -41.44 €  Drets d'exàmen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración