Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Institut Municipal Formació i Empresa

Convocatòria pel Lloc de Treball de Director/a Gerent/a

2025 Procediment de lliure designació

qrcodetelemàtic presentialpresencial reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 02/04/2025  fins el 22/04/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

IMFE - Mas Carandell (Cr. Terol, 1 - 43206 Reus)


Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada.

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

A les oficices de l'IMFE

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

És objecte d’aquesta convocatòria és ordenar la provisió pel procediment de lliure designació del lloc de treball de personal directiu de l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell (endavant IMFE) denominat Director/a-Gerent/a.

Funcions bàsiques:

1. Dirigir, impulsar i coordinar el conjunt d’activitats resultants de les polítiques i línies estratègiques per aconseguir els objectius proposats.
2. Dirigir, gestionar, coordinar, inspeccionar i controlar les instal·lacions i les dependències.
3. Dissenyar, supervisar i controlar el compliment dels pressupostos anuals, elaborar els avantprojectes de pressupostos d'ingressos i despeses de l'exercici i presentar-los al Consell General, i elaborar anualment una memòria anual de gestió de l'organisme.
4. Coordinar i col·laborar de forma transversal amb els diferents serveis i/o departaments administratius de l’Ajuntament.
5. Assistir al Consell General amb veu i sense vot.
6. Representar administrativament l'IMFE en els casos que aquesta representació no sigui assumida pel/per la president/a.
7. Exercir de forma immediata la direcció del personal de l'IMFE.

Així mateix, si així s’acorda per part dels òrgans competents, la persona seleccionada podrà rebre un encàrrec específic per tal que assumeixi funcions de direcció de la Fundació IMFE Mas Carandell

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Presidència de l’IMFE Mas Carandell, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat), a l’apartat de tràmits, mitjançant el model normalitzat habilitat a l’efecte; també es podran presentar de manera presencial en horari d'oficina al registre de l’IMFE (Carrer Terol, 1 de Reus).

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aquest supòsit caldrà enviar còpia escanejada de la sol·licitud segellada per l’òrgan receptor i dins del termini de presentació de sol·licituds, a l’adreça electrònica (rrhh@mascarandell.cat).

Les persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol·licitud del termini de vint dies naturals, a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Si el dia d’acabament del termini o actuació obligada és festiu, les actuacions es poden fer fins el dia hàbil següent.

A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al tràmit corresponent de la seu de tràmits https://seu.reus.cat.

Admissió d’aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i a la web http://www.mascarandell.cat.

A la llista provisional, s’establirà un termini de deu dies hàbils perquè es pugin esmenar els defectes d’admissió.

Obertura termini de presentació de sol·licituds: 2 d'abril de 2025

Bases publicades al BOPT de data 1 d'abril de 2025
A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat documentació i impresos.

 

 

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Quina documentació he de presentar?

* Currículum vitae signat per l’aspirant i documentació acreditativa dels mèrits al·legats
* Titulació acadèmica o resguard d’haver-la obtingut
* Certificació acreditativa del nivell C de català
* En cas de ser necessari, nivell de llengua castellana
* En cas de ser necessari, sol·licitud adaptacions i els informes corresponents

 

 



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració