Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

CONVOCATORIA DE TÉCNICO/A PROTOCOLO Y RELACIONES INSTITUCIONALES

FO-2025 Proceso de seleccion mediante libre designación entre el personal funcionario o laboral

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 18/03/2025  hasta el 31/03/2025

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció per a la provisió, mitjançant lliure designació, del lloc de treball de Tècnic/a de Protocol i Relacions Institucionals de l’Ajuntament de Reus.

Requisits de les persones aspirants

  • Ser funcionari de carrera o personal laboral fix pertanyent al Grup de titulació A1 de l’Ajuntament de Reus.
  • Tenir una antiguitat mínima de dos anys en la destinació que actualment s’ocupi en un lloc de treball en l’Ajuntament de Reus.
  • Estar en possessió del títol de Grau universitari o equivalent en l’àmbit de la imatge i comunicació audiovisuals; publicitat; relacions públiques i protocol; disseny gràfic, creació digitals i periodisme. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, o estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data en que acaba el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives.

          El títol acreditatiu de la titulació acadèmica  pot ser substituït pel document acreditatiu d’haver abonat la taxa acreditada per a la seva expedició.

          Si es tracta d’un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

  •  Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d’acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en aquesta convocatòria.
  •  Disposar del certificat del nivell C1 de llengua catalana o equivalent o haver superat una prova del mateix nivell de llengua catalana o superior convocada per l’Ajuntament.
  •  I complir els requisits que, amb caràcter general, estableix l’article 56 i següents del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Empleats Públics
  •  Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants presentaran el currículum vitae signat, acompanyat de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats.

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

1. Implementar, elaborar i gestionar les polítiques de relacions institucionals, relacions externes i internes i relacions públiques i de protocol.
2. Supervisar i validar els aspectes d’imatge estratègica, protocol i comunicació del conjunt de la Corporació
3. Organitzar i preparar els aspectes protocol·laris necessaris per donar una adequada resposta a les necessitats i peticions rebudes al Gabinet d’Alcaldia d’acord amb la normativa protocol·lària i municipal
4. Preparar, organitzar i desenvolupar actes institucionals i oficials d’acord a la normativa protocol·lària i municipal.
5. Fer el seguiment de les diverses publicacions emeses per la Corporació o contractades als mitjans de comunicació, així com controlar els actes que s’organitzen.
6. . Tramitar i realitzar el seguiment d'expedients administratius
7. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
8. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
9. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Com puc tramitar-ho?

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus es presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).

Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.

Bases publicades al BOPT de data 17 de març de 2025

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración