Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2025. Procés de selecció mitjançant lliure designació entre el personal funcionari o laboral
Del 18/03/2025  fins el 31/03/2025
Telemàtic amb identitat digital.
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció per a la provisió, mitjançant lliure designació, del lloc de treball de Tècnic/a de Protocol i Relacions Institucionals de l’Ajuntament de Reus.
Requisits de les persones aspirants
El títol acreditatiu de la titulació acadèmica pot ser substituït pel document acreditatiu d’haver abonat la taxa acreditada per a la seva expedició.
Si es tracta d’un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d’Educació i Formació Professional.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
1. Implementar, elaborar i gestionar les polítiques de relacions institucionals, relacions externes i internes i relacions públiques i de protocol.
2. Supervisar i validar els aspectes d’imatge estratègica, protocol i comunicació del conjunt de la Corporació
3. Organitzar i preparar els aspectes protocol·laris necessaris per donar una adequada resposta a les necessitats i peticions rebudes al Gabinet d’Alcaldia d’acord amb la normativa protocol·lària i municipal
4. Preparar, organitzar i desenvolupar actes institucionals i oficials d’acord a la normativa protocol·lària i municipal.
5. Fer el seguiment de les diverses publicacions emeses per la Corporació o contractades als mitjans de comunicació, així com controlar els actes que s’organitzen.
6. . Tramitar i realitzar el seguiment d'expedients administratius
7. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació.
8. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
9. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.
Com puc tramitar-ho?
La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus es presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.
Bases publicades al BOPT de data 17 de març de 2025
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració