Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Institut Municipal Reus Cultura

Solicitud para participar a la Diada de Sant Jordi 2025 para librerías, floristerías y entidades

Pedir el permiso para una parada en los espacios habilitados para participar en la Fiesta de Sant Jordi

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 27/02/2025  hasta el 24/03/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.


Passos a fer

1

Llegir les bases reguladores de la diada de Sant Jordi

Les trobaràs publicades al tauler electrònic de l'Ajuntament i a l'apartat de documents d'aquest tràmit.

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

Telemàticament:

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada, si s'escau.

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Tindràs el comprovant amb el número d'entrada.

3

Esperar la notificació amb l’autorització i el lloc assignat

.

L'objecte d'aquestes bases és regular els aspectes organitzatius i el procediment per a la concessió d’autoritzacions per a la instal·lació de parades a la via pública, amb motiu de la festivitat de la Diada de Sant Jordi de 2025.

Termini i forma de presentació
El termini per presentar les sol·licituds començarà l’endemà de la publicació d’aquestes bases al tauler electrònic de l’Ajuntament de Reus i finalitzarà el dia 24 de març de 2025.
La sol·licitud per prendre part es presentarà electrònicament, mitjançant el model habilitat a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.
La presentació de la sol·licitud de participació a la Diada de Sant Jordi implica l’acceptació d’aquestes bases i la normativa que, en el seu cas, sigui d’aplicació.
Correspon a la presidència de l’IMRC resoldre les sol·licituds per a la ubicació de les parades.
Les sol·licituds incompletes i les que s’hagin presentat fora de termini no seran acceptades.
Es pot sol·licitar l’autorització per una única parada.
En el cas que la persona sol·licitant presenti dos o més sol·licituds demanant emplaçaments diferents, únicament s’atendrà i es resoldrà sobre la primera, denegant-se la resta. La resolució comportà el permís per ocupar la via pública pel període de vigència establert en aquestes bases i inclourà els horaris de muntatge, presència i desmuntatge, els qual hauran de ser respectats de manera estricta per al bon desenvolupament de la Diada.

I desprès ...

La resolució es dictarà per mitjans electrònics i es notificarà electrònicament a cadascun dels sol·licitants.

Consulteu a l'aparatat "Documentació i impresos" el llistat amb la ubicació de la parada.

Normativa relacionada : Normes reguladores de la Diada (veure l'apartat documentació i impresos)

Observacions

El preu públic correspon al cos de la instal·lació de la Xarxa i l'abastament d'energia elèctrica de 150€ (iva inclòs) per parada, tal com està aprovat per acord del Consell General de data 4 d'abril de 2024

Les parades de la plaça del Mercadal que demanin connexió a la xarxa elèctrica municipal, hauran d’efectuar el pagament corresponent a la despesa de connexió (150€, iva inclòs) per parada, tal com està aprovat per acord del Consell General de data 4 d'abril de 2024

Cal fer la transferència previament al número de compte:

ES 82-0182-6035-41-0201847604, posant al concepte "Connexió i abastament d'energia elèctrica" i adjuntar el justificant al tràmit.

Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com fer un tràmit telemàtic pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

¿Qué documentación debo presentar?

Cal emplenar el formulari amb les dades requerides i aportar la documentació requerida, segons el cas:

- Centres educatius: Certificat d’autorització del/la director/a.
- Entitats: memòria d’activitat de l’any si és una entitat de nova incorporació.
- Les llibreries que demanin connexió i abastament d'energia elèctrica, cal que adjuntin el justificant de pagament.

L’ Institut Municipal Reus Cultura, consultarà l’epigraf en que tributen els professionals:

- Llibreries: epígraf 659.4 i 619.6.
- Floristeries: epígraf 659.7
 



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración