Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Institut Municipal Reus Cultura

Sol·licitud per participar a la Diada de Sant Jordi 2025 per llibreries, floristeries i entitats

Demanar el permís per una parada en els espais habilitats per participar a la Diada de Sant Jordi

qrcodetelemàtic reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 27/02/2025  fins el 24/03/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.


Passos a fer

1

Llegir les bases reguladores de la diada de Sant Jordi

Les trobaràs publicades al tauler electrònic de l'Ajuntament i a l'apartat de documents d'aquest tràmit.

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

Telemàticament:

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada, si s'escau.

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Tindràs el comprovant amb el número d'entrada.

3

Esperar la notificació amb l’autorització i el lloc assignat

.

L'objecte d'aquestes bases és regular els aspectes organitzatius i el procediment per a la concessió d’autoritzacions per a la instal·lació de parades a la via pública, amb motiu de la festivitat de la Diada de Sant Jordi de 2025.

Termini i forma de presentació
El termini per presentar les sol·licituds començarà l’endemà de la publicació d’aquestes bases al tauler electrònic de l’Ajuntament de Reus i finalitzarà el dia 24 de març de 2025.
La sol·licitud per prendre part es presentarà electrònicament, mitjançant el model habilitat a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.
La presentació de la sol·licitud de participació a la Diada de Sant Jordi implica l’acceptació d’aquestes bases i la normativa que, en el seu cas, sigui d’aplicació.
Correspon a la presidència de l’IMRC resoldre les sol·licituds per a la ubicació de les parades.
Les sol·licituds incompletes i les que s’hagin presentat fora de termini no seran acceptades.
Es pot sol·licitar l’autorització per una única parada.
En el cas que la persona sol·licitant presenti dos o més sol·licituds demanant emplaçaments diferents, únicament s’atendrà i es resoldrà sobre la primera, denegant-se la resta. La resolució comportà el permís per ocupar la via pública pel període de vigència establert en aquestes bases i inclourà els horaris de muntatge, presència i desmuntatge, els qual hauran de ser respectats de manera estricta per al bon desenvolupament de la Diada.

I desprès ...

La resolució es dictarà per mitjans electrònics i es notificarà electrònicament a cadascun dels sol·licitants.

Consulteu a l'aparatat "Documentació i impresos" el llistat amb la ubicació de la parada.

Normativa relacionada : Normes reguladores de la Diada (veure l'apartat documentació i impresos)

Observacions

El preu públic correspon al cos de la instal·lació de la Xarxa i l'abastament d'energia elèctrica de 150€ (iva inclòs) per parada, tal com està aprovat per acord del Consell General de data 4 d'abril de 2024

Les parades de la plaça del Mercadal que demanin connexió a la xarxa elèctrica municipal, hauran d’efectuar el pagament corresponent a la despesa de connexió (150€, iva inclòs) per parada, tal com està aprovat per acord del Consell General de data 4 d'abril de 2024

Cal fer la transferència previament al número de compte:

ES 82-0182-6035-41-0201847604, posant al concepte "Connexió i abastament d'energia elèctrica" i adjuntar el justificant al tràmit.

Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com fer un tràmit telemàtic pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

Quina documentació he de presentar?

Cal emplenar el formulari amb les dades requerides i aportar la documentació requerida, segons el cas:

- Centres educatius: Certificat d’autorització del/la director/a.
- Entitats: memòria d’activitat de l’any si és una entitat de nova incorporació.
- Les llibreries que demanin connexió i abastament d'energia elèctrica, cal que adjuntin el justificant de pagament.

L’ Institut Municipal Reus Cultura, consultarà l’epigraf en que tributen els professionals:

- Llibreries: epígraf 659.4 i 619.6.
- Floristeries: epígraf 659.7
 



Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració